Lepszy stosunek mocy do masy niż KTM 250 EXC ma już tylko 300 EXC. Jeśli chodzi o silnik, to mocy jest tutaj dużo i w każdym zakresie obrotów. Jednocześnie zachował przy tym wszystkim swoją narowistą, dwusuwową naturę. Jeżdżąc po wolnych ,technicznych odcinkach leśnej trasy wcale nie musimy używać wysokich obrotów. W niskim i średnim zakresie mocy jest wystarczająco dużo, by poradzić sobie ze wszystkimi napotkanymi przeszkodami. W tym modelu w standardowym wyposażeniu znalazł się już elektryczny rozrusznik.
Silnik | 1-cylindrowy benzynowy silnik 2-suwowy |
Pojemność | 249 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Rama środkowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 9,5 l |
Przednie zawieszenie | WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA PA |
Tylne zawieszenie | WP Suspension PDS 5018 DCC |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | tarczowe 260 mm, zacisk pływakowy |
Tylny hamulec | tarczowe 220 mm, zacisk pływakowy |
Zostaw odpowiedź