Honda CB500X - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Symbol CB w połączeniu z marką Honda to ikona motocykla popularnego, uniwersalnego, ekonomicznego i dynamicznego. Typowy przedstawiciel serii CB od początku łączył zalety większości segmentów rynku; umożliwiał poruszanie się w lekkim terenie, brylował w mieście, zapewniał wygodną podróż dwóm osobom, a jego osiągi nie odbiegały od motocykli sportowych podobnej pojemności na tyle, żeby wspólna jazda była katorgą. Seria CB, jak żadna inna wśród japońskich producentów zapracowała na określenie UJM (Universal Japanese Motorcycle). Czy piąte dziesięciolecie produkcji jednośladów z tym oznaczeniem wnosi coś nowego w filozofię budowy motocykla uniwersalnego? Postanowiliśmy to sprawdzić tym bardziej, że do redakcyjnego laboratorium właśnie trafiła Honda CB500X...

Symbol CB w połączeniu z marką Honda to ikona motocykla popularnego, uniwersalnego, ekonomicznego i dynamicznego. Typowy przedstawiciel serii CB od początku łączył zalety większości segmentów rynku; umożliwiał poruszanie się w lekkim terenie, brylował w mieście, zapewniał wygodną podróż dwóm osobom, a jego osiągi nie odbiegały od motocykli sportowych podobnej pojemności na tyle, żeby wspólna jazda była katorgą. Seria CB, jak żadna inna wśród japońskich producentów zapracowała na określenie UJM (Universal Japanese Motorcycle). Czy piąte dziesięciolecie produkcji jednośladów z tym oznaczeniem wnosi coś nowego w filozofię budowy motocykla uniwersalnego? Postanowiliśmy to sprawdzić tym bardziej, że do redakcyjnego laboratorium właśnie trafiła Honda CB500X...


SilnikChłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy
Pojemność471
Prędkość max180
Moc47.6 KM (35kW) przy 8500 obr/min
Maks. moment43 Nm przy 7000 obr/min
Chłodzeniecieczą
Ramastalowa
Zbiornik paliwa17.5
Przednie zawieszenie41 mm widelec teleskopowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyn, skok 108 mm
Tylne zawieszenieWahacz stalowy, Pro-Link, z pojedynczym amortyzatorem, z 9 stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 119 mm
Przednia opona120/70ZR17M/C 58W
Tylna opona160/60ZR17M/C 69W
Przedni hamulec320 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 2-tłoczkowy zacisk
Tylny hamulec240 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 1-tłoczkowy zacisk

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany