BMW BMW R nineT - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Motocyklizm zawsze był pasjonującą rozrywką. Przez minione 90 lat BMW Motorrad i tak pozostanie również w przyszłości. Dla tych, którzy lubią czystość i oryginalność BMW Motorrad przygotował idealną maszynę: BMW R nineT. Motocykl prezentujący surowy, putystyczny design i liczne sposoby jego personalizacji.

BMW R nineT zasilany jest 2-cylindrowym / 4-suwowym silnikiem w układzie bokser, chłodzonym powietrzem i olejem. Panel przyrządów, na który składa się prędkościomierz oraz obrotomierz nawiązuje do czasów historycznych oraz podkreśla maksymalnie minimalistyczną i lekką wizualną atrakcyjność motocykla. Posiada również wbudowany wielofunkcyjny wyświetlacz, który dostarcza kierowcy użytecznych informacji. BMW R nineT wyposażony jest w widelec typu 'upside-down' z przodu, oraz zawieszenie BMW Motorrad Paralever z tyłu.

 

BMW R nineT wyróżnia się jednak nie tylko ze względu na swój uproszczony design. R nineT oferuje również niezwykle wiele opcji personalizacji. Żadne indywidualne życzenie nie pozostanie niespełnione. Dostępna jest na przykład zdejmowana tylna rama, miejsce wystarczające na 6 calowe obręcze oraz wiele innych opcji. Nawet pomimo tego, że BMW R nineT oferuje tak wiele możliwości modyfikacji, z technicznego punktu widzenia cały czas pozostaje prawdziwym motocyklem BMW. Standardowo montowany ABS zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa również w nineT.


SilnikCzterosuwowy silnik typu Boxer, dwa wałki rozrządu, cztery promieniście ułożone zawory na cylinder, centralnie montowany wałek wyrównawczy
Pojemność1170 cm3
Prędkość maxponad 200 km/h
Moc110 KM (81 kW) @ 7,550 obr/min.
Maks. moment119 Nm przy 6,000 obr/min.
ChłodzenieChłodzony powietrzem/olejem
RamaCztero-częściowa rama składająca się z przedniej i trzech tylnych części
Zbiornik paliwa18 l
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy Upside-down, średnica 46 mm, skok 120 mm
Tylne zawieszenieOdlewane z aluminium jednoczęściowy widelec z wahaczem BMW Motorrad paralever; Rozpórka centralna, wstępne napięcie za pomocą pokrętła ustawiane stopniowo hydraulicznie, ustawiane tłumienie siły dobicia, skok 120 mm
Przednia opona120/70 ZR 17
Tylna opona180/55 ZR 17
Przedni hamulecDwutarczowy, pływające tarcze, Średnica 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski, BMW Motorrad ABS
Tylny hamulecJednotarczowy, Średnica 265 mm, Zestaw podwójny przewodów w stalowym oplocie, BMW Motorrad ABS

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany