-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Prezentacje

Opisy nowych, używanych i zabytkowych motocykli. Suzuki, Harley, Kawasaki, Ducati, Junak, BMW GS, Yamaha, Triumph, KTM i wiele innych.

21.01.2020

Youngtimer w pigułce: Kawasaki KLE500 model A (1991-2003)

  PREZENTACJE
W latach 70 wszystko było prostsze. Wspólna jednostka napędowa wsadzona w praktycznie taką samą ramę mogła napędzać konstrukcję sportową, turystyczną a nawet soft-choppera. Jednak w ciągu kolejnej dekady nastąpiło wyraźne rozdzielenie konstrukcyjne i specjalizacja. Sporty, choppery i turystyki poszły własną drogą. Ponadto doświadczenia podczas jazdy terenowej sprawiały, że enduro z długich i niskich zaczęły być wyposażane w zawieszenia znoszące duży skok i zapewniające prześwit.

14.01.2020

Top 5: Uniwersalny, trwały motocykl do pięciu tysięcy – jaki wybrać?

1 PREZENTACJE
Jak się okazuje, wielu z nabywców taniego motocykla mniej ma na uwadze osiągi czy prowadzenie, częściej to trwałość bywa kluczowym argumentem. Zakładamy, że mamy do dyspozycji 5000 zł które chcemy wydać na trwały pojazd do codziennego użytku i weekendowych wycieczek z pasażerem. Który model wybrać?

10.01.2020

Mówiono o nim King… 6-cylindrowy potwór Kawasaki Z 1300 z 1979

1 PREZENTACJE
Ciężki, prestiżowy i dobry do... stuntu! Z1300 był graczem ze stajni Kawasaki na polu 6-cylindrowych nakedów.

07.01.2020

Youngtimer w pigułce: Honda CX500 (1978-1983) [Silver Wing, Custom, Euro, Standard, Turbo]

  PREZENTACJE
Lata 80 były epoką, w której na rynek trafiało mnóstwo motocykli z ciekawymi rozwiązaniami technicznymi. Jednym z nich była Honda CX500, z dwucylindrowym, wzdłużnie ustawionym silnikiem o kącie rozwarcia cylindrów 80 stopni, które dodatkowo były względem osi podłużnej przekręcone o 22 stopnie. Zaprezentowana w 1977 roku doczekała się kilku wersji, z których najciekawszą okazała się CX500 Turbo…

03.01.2020

TOP 5: Jaki klasyk do 10 tysięcy złotych? Co warto kupić? [youngtimer, klasyk, oldschool]

  PREZENTACJE
Youngtimery i klasyki cieszą się w Polsce coraz większym uznaniem. Nie tylko samochody ale i motocykle. To, co niedawno było "starą, bezwartościową japonią" dzisiaj zaczyna być szanowanym "oldschoolem". Czy dysponując kwotą 10 tysięcy złotych mamy szansę na zakup czegoś ciekawego?

25.11.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki DR750 / DR800 Big (1988-1999)

  PREZENTACJE
Suzuki DR Big został zaprezentowany w 1988 roku, jako 750. Po dwóch latach doczekał się modernizacji, w efekcie uzyskując między innymi większą pojemność. Osiemsetka pozostała na rynku przez kolejnych dziewięć sezonów, aż do 1999 roku. Swojego czasu największy seryjnie produkowany singiel był dość popularnym motocyklem. Jak oceniamy go z perspektywy 20 lat od zakończenia produkcji?

20.11.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki DR650 enduro z lat 90 (1990-2002)

  PREZENTACJE
Suzuki DR650 to typowa konstrukcja dla lat 80 i 90 – ma sporo cech typowych dla pojazdów enduro: duży skok zawieszenia, mocny, jednocylindrowy silnik, a także powściągliwość pod względem wyposażenia. Jednak za sprawą mocy i masy legitymuje się całkiem dużą dzielnością turystyczną, o ile oczywiście, jest to turystyka podrzędnymi i gruntowymi drogami. Stąd nazwa "dual-purpose" wydaje się idealnym określeniem opisującym prezentowany sprzęt...

14.11.2019

Suzuki GS 1000 z 1977: pierwszy biało-niebieski litr z Hamamatsu

4 PREZENTACJE
GS 1000 wprowadził firmę Suzuki w świat jednośladów o litrowych silnikach i zrobił to z wielkim hukiem.

12.11.2019

Youngtimer w pigułce: Honda CBR600F trzeciej generacji (F3, PC31, 1995-1998)

  PREZENTACJE
Honda CBR600F trzeciej generacji zadebiutowała w 1995 roku, będąc de facto dość poważnym liftingiem poprzednika, udanego modelu F2. W czasie produkcji doczekała się jednego face-liftingu w 1997 roku. Bez względu jednak na rocznik, była doskonale prowadzącym się, nowoczesnym, trwałym, poręcznym i zaskakująco wygodnym jak na sportową sześćsetkę motocyklem…

29.10.2019

Youngtimer w pigułce: Yamaha SZR660 (1995-2001)

  PREZENTACJE
Przepis na Yamahę SZR660 wydawał się genialny: weź sprawdzony japoński silnik, upakuj go w sportowe podwozie, powierz stylizację Włochom i sprzedawaj w dobrej cenie. Sukces będzie murowany. Niestety, w praktyce nie wszystko poszło zgodnie z planem…

25.10.2019

Youngtimer w pigułce: Yamaha YZF-600R Thundercat (1996-2006)

  PREZENTACJE
Yamaha YZF-600R Thundercat zadebiutowała w 1996 roku jako motocykl sportowy zastępując FZR600 (na rynku amerykańskim zadebiutował nieco wcześniej, w nieco innych. Na torze wypadała blado – masa 212 kg i przeciętna moc dyskwalifikowała ją szczególnie w porównaniu z GSXR600. Kiedy zadebiutowała pierwsza YZF-R6 szybko okazało się, że turystyczne cechy Thundercata wpisują ją na stałe w segment motocykli sportowo-turystycznych.

21.10.2019

Youngtimer w pigułce: Honda XRV750 Africa Twin (1990-2003)

  PREZENTACJE
Pierwsza Honda Africa Twin pojawiła się w salonach w 1988 roku. Miała pojemność 650 ccm i była rozwinięciem w właściwie pewną krewną modelu Transalp. Użytkownicy narzekali na stabilność prowadzenia oraz brak mocy. Honda postanowiła ją diametralnie przekonstruować i tak powstał bohater poniższego materiału.

16.10.2019

Youngtimer w pigułce: Yamaha XJ600N, XJ600S Diversion, (1991-2003), Seca II

  PREZENTACJE
Yamaha XJ600 pojawiła się na rynku w 1991 roku i była odpowiedzią na Kawasaki Zephyr 550. Można śmiało powiedzieć, że te dwa pojazdy stworzyły podwaliny pod późniejszą modę na naked-bike trwającą przez całe lata 90-te. Prezentowany model zdobył sobie całą rzeszę fanów – dzisiaj wciąż jest jednym z najczęstszych i najtańszych modeli wybieranych na pierwsze prawdziwe moto…

14.10.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GS500E (1989-2004) oraz GS500F (2004-2007)

  PREZENTACJE
Suzuki GS500E pojawiło się w 1989 roku jako zgrabny naked, kontynuator serii GS400/GS450, których korzenie tkwiły jeszcze w końcu lat 70-tych. Mimo to, pojazd zachwycił uniwersalnym charakterem, świeżością stylistyczną, świetną relacją ceny do jakości oraz niesamowitą wszechstronnością.

11.10.2019

Youngtimer w pigułce: Honda NSR125R (1988-2003)

1 PREZENTACJE
W 1988 roku do sprzedaży trafił bardzo istotny motocykl – mimo, że miał skromną pojemność, za sprawą niewielkiej masy i mocnego silnika mógł wprowadzić w kompleksy wiele maszyn sportowych. NSR125 bo o niej mowa dla jednych była narzędziem do amatorskiego ścigania, dla innych pierwszym krokiem w drodze do świadomej, motocyklowej doskonałości.

08.10.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki VX800 (1990-1997)

  PREZENTACJE
VX800 powstał w Centrum Projektowym Suzuki w Brea, w Californii. Bazą do stworzenia tego motocykla był oczywiście Intruder750. Do amerykańskich i europejskich salonów sprzedaży trafił w 1990 roku. W USA wycofano go w 1993, w Europie pozostał do 1997. Czego możemy spodziewać się w przypadku VX800?

02.10.2019

Youngtimer w pigułce: Kawasaki ZZR1100 (1990-2001)

1 PREZENTACJE
Kawasaki ZZR1100 trafiło do produkcji w 1990 roku, stając się najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem. Zdetronizowany został dopiero przez Hondę wraz z prezentacją modelu CBR1100XX Blackbird. W produkcji przetrwał do 2001 roku, kiedy Kawasaki zaproponowało ZZR1200. Czy warto brać go pod uwagę, jako youngtimera?

30.09.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GSX-R750 SRAD (1996-1999)

  PREZENTACJE
Suzuki GSX-R750 SRAD zadebiutował w 1996 roku. Jego dane techniczne imponowały na tyle, że w zasadzie jedynym realnym konkurentem z Japonii była Honda CBR900RR Fireblade o zauważalnie większej pojemności. Dzisiaj chcemy przedstawić jeden z najbardziej niedocenianych, w naszym odczuciu motocykli sportowych z lat 90-tych…

25.09.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GSX600F "imbryk" z lat 1988-1997

3 PREZENTACJE
Suzuki GSX600F był produkowany przez 16 lat. Jedyna istotna modyfikacja nastąpiła w 1998 roku i obejmowała całkowitą zmianę wyglądu (owiewki, reflektory, siedzenie). Motocykl po zmianach zyskał przydomek „jajko” i nim zajmiemy się wkrótce. Teraz pragniemy wziąć pod lupę GSX600F z lat 1988-1997 czyli pojazd, który za sprawą charakterystycznego wyglądu zyskał przezwisko „imbryk”.

18.09.2019

Youngtimer w pigułce: Honda CB700SC / CB750SC Nighthawk S - czy warto?

3 PREZENTACJE
Honda CB700SC / CB750SC Nighthawk S była produkowana w latach 1984-1986. Mimo krótkiego stażu rynkowego zdobyła dużą popularność. Dlaczego oferowano go w dwóch wersjach silnikowych?

archiwum

1  2  3 
...
11   20

Sonda

wypowiedz się
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści