-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Artykuły

Zbiór felietonów i relacji motocyklowych. Targi motocyklowe, najlepsze trasy, turystyka, porady i inne.

POLECAMY

Jaki pokrowiec na motocykl z kufrem centralnym? Oxford Rainex, Aquatex...

1 PORADY
Jesień to trudny okres dla motocykla. Spadek temperatury, duża ilość opadów nie tylko atmosferycznych, ale także liści, gałązek czy wszelkich brudów. Jeśli tylko parkujemy pod chmurką warto chronić motocykl nie tylko przed wspomnianymi zanieczyszczeniami, ale także przed odchodami ptaków.

Jak dobrać opony szosowe do motocykla?

  PORADY
Rosnąca ilość zapytań dotycząca polecanych opon do motocykla sportowo-turystycznego w najbardziej popularnym rozmiarze 120/70ZR17, 180/55ZR17. To najczęściej spotykany wymiar ogumienia w motocyklach turystycznych, sportowo-turystycznych, sportowych i naked-bike’ach. Poniżej skupimy się na kilku najbardziej popularnych modelach opon…

WCZORAJ
12.11.2019

Bezterminowe prawo jazdy, brak adresu, obowiązkowa wymiana, ważność uprawnień – co i jak?

  Z KRAJU PORADY
Kto i kiedy musi wymienić bezterminowy dokument prawa jazdy i jak do tego mają się (bez)terminowe uprawnienia do kierowania?

Youngtimer w pigułce: Honda CBR600F trzeciej generacji (F3, PC31, 1995-1998)

  PREZENTACJE
Honda CBR600F trzeciej generacji zadebiutowała w 1995 roku, będąc de facto dość poważnym liftingiem poprzednika, udanego modelu F2. W czasie produkcji doczekała się jednego face-liftingu w 1997 roku. Bez względu jednak na rocznik, była doskonale prowadzącym się, nowoczesnym, trwałym, poręcznym i zaskakująco wygodnym jak na sportową sześćsetkę motocyklem…

30.10.2019

Jak zmienić pozycję na motocyklu - adaptery lub płyty mocujące TRW do setów podnóżka

  PORADY
Pozycja nóg na motocyklu wpływa na całkowity komfort jazdy. Można ją amodyfikować za pomocą prostych adapterów!

29.10.2019

Akcesoria TRW: Ciężarki i końcówki do kierownic motocyklowych o średnicy 22 mm

  PORADY
Poprawa wyglądu motocykla i nadanie mu pewnej szlachetności wizualnej to przede wszystkim kwestia dbałości o detale. W jaki sposób to osiągnąć? Dobierając wszelkie możliwe szczegóły w takim samym kolorze. Osłona łańcucha, kierownica, klamki czy mocowanie tablicy rejestracyjnej mogą ze sobą harmonizować pod względem spójności stylistycznej i kolorystycznej. Jeżeli dodamy do tego odpowiednią barwę oplotu w przewodach hamulcowych, wszelkie śruby oraz ciężarki kierownicy, stworzymy spójną i szlachetną całość.

Youngtimer w pigułce: Yamaha SZR660 (1995-2001)

  PREZENTACJE
Przepis na Yamahę SZR660 wydawał się genialny: weź sprawdzony japoński silnik, upakuj go w sportowe podwozie, powierz stylizację Włochom i sprzedawaj w dobrej cenie. Sukces będzie murowany. Niestety, w praktyce nie wszystko poszło zgodnie z planem…

28.10.2019

Koniec sezonu – ile razy można?

1 FELIETONY
Jesień w pełni, druga połowa października, piękna, słoneczna pogoda przeplatana deszczem i chłodem. Z racji faktu, że chłód uderza jednak coraz mocniej – postanowiłem zakończyć sezon.

25.10.2019

Youngtimer w pigułce: Yamaha YZF-600R Thundercat (1996-2006)

  PREZENTACJE
Yamaha YZF-600R Thundercat zadebiutowała w 1996 roku jako motocykl sportowy zastępując FZR600 (na rynku amerykańskim zadebiutował nieco wcześniej, w nieco innych. Na torze wypadała blado – masa 212 kg i przeciętna moc dyskwalifikowała ją szczególnie w porównaniu z GSXR600. Kiedy zadebiutowała pierwsza YZF-R6 szybko okazało się, że turystyczne cechy Thundercata wpisują ją na stałe w segment motocykli sportowo-turystycznych.

21.10.2019

Youngtimer w pigułce: Honda XRV750 Africa Twin (1990-2003)

  PREZENTACJE
Pierwsza Honda Africa Twin pojawiła się w salonach w 1988 roku. Miała pojemność 650 ccm i była rozwinięciem w właściwie pewną krewną modelu Transalp. Użytkownicy narzekali na stabilność prowadzenia oraz brak mocy. Honda postanowiła ją diametralnie przekonstruować i tak powstał bohater poniższego materiału.

16.10.2019

Youngtimer w pigułce: Yamaha XJ600N, XJ600S Diversion, (1991-2003), Seca II

  PREZENTACJE
Yamaha XJ600 pojawiła się na rynku w 1991 roku i była odpowiedzią na Kawasaki Zephyr 550. Można śmiało powiedzieć, że te dwa pojazdy stworzyły podwaliny pod późniejszą modę na naked-bike trwającą przez całe lata 90-te. Prezentowany model zdobył sobie całą rzeszę fanów – dzisiaj wciąż jest jednym z najczęstszych i najtańszych modeli wybieranych na pierwsze prawdziwe moto…

14.10.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GS500E (1989-2004) oraz GS500F (2004-2007)

  PREZENTACJE
Suzuki GS500E pojawiło się w 1989 roku jako zgrabny naked, kontynuator serii GS400/GS450, których korzenie tkwiły jeszcze w końcu lat 70-tych. Mimo to, pojazd zachwycił uniwersalnym charakterem, świeżością stylistyczną, świetną relacją ceny do jakości oraz niesamowitą wszechstronnością.

11.10.2019

Youngtimer w pigułce: Honda NSR125R (1988-2003)

1 PREZENTACJE
W 1988 roku do sprzedaży trafił bardzo istotny motocykl – mimo, że miał skromną pojemność, za sprawą niewielkiej masy i mocnego silnika mógł wprowadzić w kompleksy wiele maszyn sportowych. NSR125 bo o niej mowa dla jednych była narzędziem do amatorskiego ścigania, dla innych pierwszym krokiem w drodze do świadomej, motocyklowej doskonałości.

09.10.2019

Jakie podgrzewane manetki do motocykla? Oxford Premium Sport, Touring czy Adventure?

  PORADY
Jesień to moment, w którym z powodu zmiennej aury dalsze podróże przestają być przyjemne. Nie zawsze da się skutecznie przewidzieć pogodę, ochronić przed długotrwałym deszczem – w takich warunkach jakikolwiek dopływ ciepła pozwala przetrwać największe trudy podróży. W jaki sposób dostarczyć ciepło do organizmu? Np. dzięki zastosowaniu w motocyklu podgrzewanych manetek.

„Rodzina w służbie motocyklizmu” czyli techniczna kreatywność

1 FELIETONY
Polska. Szalone lata 90-te. Wszystko zostało przejęte przez mafię, policja jest skorumpowana a internet dostępny przez modem działający z prędkością emeryta idącego do sklepowej kasy i widzącego całkowity brak środków na zakup. Problem z częściami motocyklowymi jest znacznie mniejszy, niż w latach 80-tych, ale kasa studenta wiecznie pusta. Motocyklista, żeby przeżyć, potrzebował poświęcić najbliższych…

08.10.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki VX800 (1990-1997)

  PREZENTACJE
VX800 powstał w Centrum Projektowym Suzuki w Brea, w Californii. Bazą do stworzenia tego motocykla był oczywiście Intruder750. Do amerykańskich i europejskich salonów sprzedaży trafił w 1990 roku. W USA wycofano go w 1993, w Europie pozostał do 1997. Czego możemy spodziewać się w przypadku VX800?

03.10.2019

Ciemne strony motocyklizmu – "zbieractwo"

3 FELIETONY
Czy zdarzyło wam się kiedyś otworzyć piwnicę i stwierdzić, że pod sufit jest zawalona gratami motocyklowymi? Ja z pewnym niepokojem obserwuję, że mimo wynajęcia garażu miejsce na części motocyklowe i motocykle zaczyna się coraz bardziej kurczyć…moja żona postawiła szybką diagnozę – „wszystko przez twoje zbieractwo”. Mimo, że pierwszą reakcją był bunt, po dłuższym namyśle dochodzę do wniosku, że zbieractwo, to ciemna strona motocyklizmu…

02.10.2019

Youngtimer w pigułce: Kawasaki ZZR1100 (1990-2001)

1 PREZENTACJE
Kawasaki ZZR1100 trafiło do produkcji w 1990 roku, stając się najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem. Zdetronizowany został dopiero przez Hondę wraz z prezentacją modelu CBR1100XX Blackbird. W produkcji przetrwał do 2001 roku, kiedy Kawasaki zaproponowało ZZR1200. Czy warto brać go pod uwagę, jako youngtimera?

30.09.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GSX-R750 SRAD (1996-1999)

  PREZENTACJE
Suzuki GSX-R750 SRAD zadebiutował w 1996 roku. Jego dane techniczne imponowały na tyle, że w zasadzie jedynym realnym konkurentem z Japonii była Honda CBR900RR Fireblade o zauważalnie większej pojemności. Dzisiaj chcemy przedstawić jeden z najbardziej niedocenianych, w naszym odczuciu motocykli sportowych z lat 90-tych…

25.09.2019

Youngtimer w pigułce: Suzuki GSX600F "imbryk" z lat 1988-1997

3 PREZENTACJE
Suzuki GSX600F był produkowany przez 16 lat. Jedyna istotna modyfikacja nastąpiła w 1998 roku i obejmowała całkowitą zmianę wyglądu (owiewki, reflektory, siedzenie). Motocykl po zmianach zyskał przydomek „jajko” i nim zajmiemy się wkrótce. Teraz pragniemy wziąć pod lupę GSX600F z lat 1988-1997 czyli pojazd, który za sprawą charakterystycznego wyglądu zyskał przezwisko „imbryk”.

archiwum

1  2  3 
...
11   65

Sonda

wypowiedz się
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści