Honda Hornet 600 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Honda Hornet 600 to stary znajomy. Od początku istnienia tej maszyny jest to jeden z chętniej wybieranych nakedów. Nowa generacja niczym nie zaskakuje. Jest to tylko udoskonalona wersja motocykla, który i tak był świetny.

Co nowego? Hornet AD 2011 otrzymał zmienioną przednią lampę, która jest zintegrowana z całkowicie cyfrowym zestawem zegarów. Zdecydowanie lepiej przedstawia się teraz tył motocykla – pozbyto się porażki stylistycznej w postaci kaczego kupra na rzecz pożyczonej z CB1000R, diodowej lampy stop. Całość podniesiono, zwężono, a od spodu przykryto świetnie spasowanym undertailem lakierowanym w kolorze nadwozia – miodzio! Uzupełnieniem są nowe malowania i dodatki na osłonach silnika, również w kolorze.

Hornet 600 pozostaje miejskim nakedem, który może bez wielkich skoków adrenaliny w międzyczasie przewiezie nas sprawnie i szybko z domu do pracy. 


Silnikrzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Pojemność599 ccm
Prędkość max
Moc102 KM przy 12000 obr./min.
Maks. moment64 Nm przy 10500 obr./min
Chłodzeniecieczą
Ramaaluminiowa, centralna belka grzbietowa
Zbiornik paliwa18,7 litra
Przednie zawieszenie41 mm odwrócony, kartridźowy HMAS widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 120 mm
Tylne zawieszeniewahacz wleczony, amortyzator z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 128 mm
Przednia opona120/70-ZR17M/C (58W)
Tylna opona180/55-ZR17M/C (73W)
Przedni hamulecpodwójne tarczowe 296 mm, 2-tłoczkowy (3-tłoczkowy CBS), w opcji ABS
Tylny hamulecpojedyńczy tarczowy 240 mm, jednotłoczkowy, w opcji C-ABS

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany