Dynamiczny rozwój sieci Inter Motors zapoczątkowany nowym wiosennym otwarciem Inter Motors 2.0 realizowany jest pełną parą!
Również nowy model zarządzania stwarza warunki do współpracy partnerskiej w zakresie pro wadzenia nowych oddziałów przez osoby związane z lokalnym rynkiem motocyklowym.
Ekspansja wspierana jest przez bardzo dobrze skomponowaną ofertę i warunki handlowe. Portfolio dostawców, których towar znajduje się we wszystkich sklepach Inter Motors przekracza 70 firm z całego świata, w tym 20 producentów odzieży i akcesoriów oraz ponad 50 dostawców części zamiennych, eksploatacyjnych, olejów i smarów.
Do lipca tego roku Inter Motors otworzył nowe sklepy w ośmiu miastach: Kraków ul. Zakopiańska, Ełk, Piotrków Trybunalski, Łódź ul. Drewnowska, Gdańsk, Nowy Targ, Łomianki k. Warszawy, Toruń.
Otwarcie kolejnych oddziałów przygotowywane jest w Stargardzie Szczecińskim, Warszawie (ul. Modlińska) i w Katowicach.
Inter Motors zapewnia gotowy dobrze zaprojektowany pomysł na biznes, łącznie z pomocą w wyborze lokalu sklepowego, jego kompleksowym wyposażeniem, logistyką, pomocą techniczną oraz IT, zatowarowaniem, a także wsparciem w zakresie lokalnego i ogólnopolskiego marketingu.
Jak zostać partnerem biznesowym?
Poszukujemy osób z doświadczeniem na lokalnym rynku motocyklowym, których zdaniem będzie prowadzenie i zarządzanie sklepem w danym mieście.
To nowy model, który został już wdrożony w wybranych nowo otwartych placówkach i działa z sukcesem!
Osoby i podmioty zainteresowane współpracą partnerską prosimy o bezpośredni kontakt z Jarosławem Miernikiem, Dyrektorem Zarządzającym, e-mail: [email protected]