Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Yamaha XT660Z, Suzuki V-Strom, BMW F800GS, Triumph Tiger 800 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Yamaha XT660Z, Suzuki V-Strom, BMW F800GS, Triumph Tiger 800 test, opinie i oceny

Do naszego laboratorium trafiły cztery turystyczne enduro stanowiące przegląd różnego rodzaju koncepcji. Poczynając od jednocylindrowej sześćsetki, przez dwa cylindry w różnych układach, po trzycylindrową rzędówkę. Oto Yamaha XTZ660 Tenere, BMW F800 GS, Suzuki V-Strom 650 i Triumph Tiger 800 XC.

Suzuki V-Strom 650

Suzuki zdecydowanie wygrywa feedbackiem prowadzenia, łatwością z jaką wszystko na nim przychodzi i poczuciem bezpieczeństwa. Jest najwygodniejsze, ale jednocześnie najnudniejsze.

 

W teren

Yamaha XT660Z Tenere

Mała Tenera to prawdziwy motocykl dla facetów, którzy nie boją się pobrudzić i oczekują odrobiny hardcoru. Przy wyżelowanych, ubranych w modne koszulki Polo konkurentach wygląda jak Rambo w podartych bojówkach. Im więcej blizn z walki, tym lepiej.

 

Dla perfekcjonisty

BMW F800 GS

Beemce trudno cokolwiek zarzucić. Motocykl perfekcyjny niemal w każdym calu, przynajmniej biorąc pod uwagę warunki, do jakich został stworzony. Przegrał zaledwie o dwa punkty z Suzuki, ale jeżeli jesteś bardziej doświadczonym kierowcą z grubym portfelem, wybór jest prosty – BMW.

 

Dla indywidualisty

Triumph Tiger 800 XC

Tak podobny do BMW, a jednak tak różny. Trzycylidrowy silnik mógłby pracować w każdym innym motocyklu - sportowym lub też naked bike. Jego potężne parametry pasują jednak bardziej do szybkiej autostradowej jazdy niż krojenia ciasnych zakrętów. W terenie również da sobie świetnie radę, co udowodnił Damian w naszym indywidualnym teście Tigera. W warunkach, w jakich jeździliśmy konkurencja poradziła sobie po prostu lepiej.

 

Za wypożyczenie motocykli do testu i pomoc w realizacji dziękujemy firmie Liberty Motors, BMW Auto Fus oraz Hotel Medi-Spa Biały Kamień w miejscowości Świeradów Zdrój.

 

Dane techniczne
  Yamaha Suzuki Triumph BMW
Silnik jednocylindrowy 660 ccm dwucylindrowy V 645 ccm trzycylindrowy rzędowy 799 ccm dwucylindrowy rzędowy 798 ccm
Moc 48 KM 68,7 KM 95 KM 85 KM
Moment 58 Nm 60 Nm 79 Nm 83 Nm
Masa 206 kg 214 kg 215 kg 207 kg
Spalanie 5,4 l/100 km 6,5 l/100 km 6,7 l/100 km 5,5 l/100 km
Wysokość siedzenia 895 mm 835 mm 845-865 mm 880 mm
Cena 29.900 zł 35.000 zł 42.500 zł 45.500 zł

 

Więcej o motocyklach BMW

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Yamaha XT660Z, Suzuki V-Strom 650, BMW F800GS i Triumph Tiger 800 w teście porównawczym

100
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści