Yamaha T-Max 2012 – praktyczna pani - Motogen.pl

Yamaha T-Max 2012 ma łączyć w sobie praktyczność i komfort dużego skutera ze szczupłą sylwetką i agresywną stylistyką.

Zapowiadane zwiększenie pojemności silnika doszło do skutku i pojemność ta wynosi teraz 530 ccm (z 500 ccm). Nie zmieniono natomiast mocy maksymalnej jednostki napędowej – T-Max dysponuje nadal 46 KM. Poprawiono za to przyspieszenie w niskim i średnim zakresie obrotów; moment obrotowy wynosi teraz niemalże 53 Nm.

Silnik zbudowano z użyciem lżejszych komponentów, wśród których znalazły się m.in. tłoki z kutego aluminium. Lżejsze podwozie z aluminium odchudziło skuter o 4 kg. Do tego na pokładzie znalazły się 15-calowe koła z większymi tarczami hamulcowymi, regulowana w dwustopniowym zakresie przednia szyba, sportowy wydech, przeprojektowana wygodniejsza kanapa dla kierowcy i pasażera oraz opcjonalny ABS. Yamaha postawiła na bardziej agresywną stylistykę, która upodabnia skuter do sportowych motocykli producenta.

Yamaha T-Max 2012 dostępna będzie w czterech wersjach kolorystycznych: szarej (Sonic Grey), srebrnej (High Tech Silver), czarnej (Midnight Black) oraz białej (Competition White).