Triumph Daytona 955i - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Daytona 955i pojawiła się na rynku w 1999 roku, zyskując sobie od razu miano pięknej i szybkiej sportowej maszyny.

Charakterystyczna rurowa rama z aluminium odróżniała motocykl od japońskich ścigów, dla których Daytona 955i była konkurencją. A dzięki chłodzonemu cieczą 3-cylindrowemu silnikowi, była konkurencją skuteczną. Moc 147 KM plasowała Daytonę w czołówce motocykli sportowych.

Sztywne zawieszenie ułatwiało panowanie nad motocyklem zarówno na torze jak i na drodze. Zwrotna i stabilna Daytona lubi zakręty i długie proste, na których wykręca się do 275 km/h. Idealny sportowiec dla tych, którzy oprócz wyników szukają charakteru.


Silnik4-suwowy, 3-cylindrowy, rzędowy, DOHC
Pojemność955
Prędkość max
Moc149.00 KM (108.8 kW)) przy 10700 obr./min.
Maks. moment100.00 Nm przy 8700 obr./min.
Chłodzeniecieczą
Rama
Zbiornik paliwa20 l.
Przednie zawieszeniewidelec teleskopowy
Tylne zawieszeniewahacz wleczony z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Przednia opona120/70-ZR17
Tylna opona190/50-ZR 17
Przedni hamulecdwutarczowy, średnica 320 mm
Tylny hamulecjednotarczowy, średnica 220 mm

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany