BMW BMW R 1200 GS 2013 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
BMW R 1200 GS na 2013 przeszedł szereg zmian.

BMW R 1200 GS jest napędzany przez nowy dwucylindrowy silnik w układzie bokser dostarczający 125 KM (92 kW) mocy. Silnik, oparty na nowej koncepcji połączonego chłodzenia powietrzem i cieczą oraz pionowym przepływie przez cylindry, pracuje wydajnie i z dużym momentem obrotowym w całym zakresie prędkości obrotowych. Dodatkowe ulepszenia to nowe mokre sprzęgło antyhoppingowe, elektronicznie sterowana przepustnicy E-gas oraz opcjonalne 'tryby jazdy' oraz układ Dynamic ESA. Oczywiście nie zabrakło też ABS-u i systemu kontroli trakcji ASC z pięcioma trybami jazdy.

 

Oprócz tego motocykl na 2013 zmienił się stylistycznie. Nowe owiewki, zmienione lampy są świeże, ale nadal w niepowtarzalnym stylu BMW.  


Silnikdwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa górne wałki rozrządu napędzane z zębatej przekładni czołowej, jeden wałek wyrównoważający
Pojemność1170 ccm
Prędkość max
Moc125 KM przy 7 750 obr/min
Maks. moment125 Nm przy 6 500 obr/min
ChłodzenieChłodzony powietrzem/cieczą
RamaDwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Zbiornik paliwa20.0 l
Przednie zawieszenieBMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
Tylne zawieszenieJednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Przednia opona120/70 R 19
Tylna opona170/60 R 17
Przedni hamulecDwutarczowe, tarcze pływające, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Tylny hamulecJednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany