-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Prezentacje Top 10 - motocykle, które najbardziej nam się podobały w testach 2015 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Prezentacje

Top 10 - motocykle, które najbardziej nam się podobały w testach 2015

W czasie redakcyjnego spotkania podsumowującego miniony sezon, przy okazji omawiania jednego z testów ktoś stwierdził „to był najfajniejszy motocykl sezonu”. Rzuconą rękawicę podchwycili wszyscy (wszak dyskusja od jakiegoś czasu zaczęła zbaczać na tematy nudne, nudniejsze i wyjątkowo nudne) i szybko okazało się, że w zależności od kryteriów moglibyśmy określić tak przynajmniej 20 z 46 przetestowanych w 2015 r. motocykli i skuterów. A trzeba było wybrać Top 10...

Wymiana zdań  przerodziła się prawie w bijatykę..wróć! Dość szybko stwierdziliśmy, że tego dnia nic więcej konstruktywnego nie ustalimy; ostatecznie doszliśmy do pewnego porozumienia, w wyniku czego postanowiliśmy zaprezentować nasze typy. Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że nie każdy się z nami zgodzi, dlatego z przyjemnością przeczytamy w komentarzach, który pojazd i dlaczego jest Waszym faworytem. Zróbmy jednak zastrzeżenie, że głosujemy tylko na motocykle, których testy ukazały się na portalu Motogen.pl w 2015 r.

 

I od razu chciałbym wyjaśnić: ponieważ wymienione sprzęty są z różnych kategorii, nie nadajemy im miejsc - po prostu umieszczamy najfajniejszą, naszym zdaniem, motocyklową dziesiątkę z 2015 r.

Yamaha YZF-R1

Yamaha YZF R-1

 

Mocne uderzenie już na starcie. Yamaha YZF-R1. Szymon porównał ją w teście z dotychczasowym liderem sprzedaży i zwycięzcą niezliczonej ilości zawodów we wszystkich zakątkach świata czyli BMW S 1000RR. Ale to Yamaha pierwsza zaprezentowała czterocylindrowego, litrowego sporta z prawdziwego zdarzenia i był to właśnie YZF-R1. Dalekowschodnia konkurencja potrzebowała jeszcze przynajmniej kilku lat i zmiany przepisów w klasie Superbike, aby ich 750 lub 900 zostały zastąpione przez sportowe „tysiączki”.

 

Obecna YZF-R1 dostała mnóstwo zaawansowanej elektroniki, efektowny wygląd z zamaskowanymi przednimi reflektorami powodujący, że motocykl wygląda jak torówka; popracowano także nad zachowaniem w zakręcie i sposobem oddawania mocy.

 

Czy to wystarczyło, żeby wygrać z pojazdem uznawanym za najlepszy w swojej klasie?

 

Przeczytajcie nasz test:

BMW S 1000RR vs Yamaha YZF-R1: Starcie tytanów

 

Yamaha YZF R-1

 

Więcej o motocyklach BMW Autor: Jakub Olkowski

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
...
oceń ten materiał:
Wybór motocykli testowanych w 2015 r. Wybór motocykli testowanych...
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści