Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Test motocykla Suzuki V-Strom 650 XT - wersja bardziej terenowa Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Test motocykla Suzuki V-Strom 650 XT - wersja bardziej terenowa test, opinie i oceny

Do redakcyjnego garażu trafił jeden z najciekawszych motocykli, które wprowadzono do sprzedaży w tym sezonie. W Suzuki V-Strom 650 XT nie ma kosmicznych fajerwerków, technologii z przyszłości, a mimo to jesteśmy pewni, że to jedna z najważniejszych premier dla producenta, a być może i całej dojrzałej motocyklowej społeczności. Dlaczego? Spróbujmy wyjaśnić...

Naszym zdaniem

Testowany Suzuki V-Strom 650 XT to w zasadzie stary, dobry V-Strom z nieco większą dzielnością terenową. Czy warto zapłacić za niego prawie 34 000 zł (w promocji 31 500)? Naszym zdaniem - tak. Owszem, nie jest najnowszą konstrukcją. Konkurencja albo ma więcej mocy, albo lepiej daje sobie radę na drodze, albo ma porównywalną cenę, tyle że Suzuki w każdym teście wygrywało dobrymi, chociaż nie najlepszymi notami w każdej kategorii.

 

Suzuki V-Strom 650 XT

 

Dla użytkownika ważniejsze będzie, że ten motocykl jako całość wypada naprawdę dobrze, a wiele lat produkcji skutkuje brakiem wszelkich wad i niedociągnięć konstrukcyjnych. To także dowód, że nie zawsze nowinki techniczne muszą świadczyć o sensowności konstrukcji – w V-Stromie ważniejsze będzie to, że za sprawą bogatego katalogu akcesoriów łatwo go spersonalizujemy, zamontujemy bagaż dla dwóch osób i zamiast rozkminiać działanie gadżetów od kilkunastu minut będziemy w trasie, bez względu na to, jaką wytyczymy.


A dlaczego to jedna z najważniejszych premier dla producenta, a i być może całej motocyklowej społeczności? Motocykle tego segmentu to najważniejsza, najlepiej sprzedająca się grupa pojazdów. Ani choppery, ani sporty, na projekt których trzeba przeznaczyć niewspółmiernie większe środki, nie mają tak dużego udziału w rynku. Ciepłe przyjęcie przez rynek, może oznaczać być lub nie być danego producenta.

 

Według nas nowy V-Strom ma wszelkie szanse podbić rynek i utrzymać Suzuki w ścisłym czubie sprzedaży przez kolejnych kilka lat, chociaż bez kilku wymienionych wcześniej gadżetów, będzie to znacznie trudniejsze, niż w przypadku pierwszych roczników...

 

ZALETY WADY

- niewielkie zużycie paliwa,

- solidna konstrukcja,

- sensownie zestrojone zawieszenie,

- duża poręczność i wszechstronność,

- bogaty katalog akcesoriów,

- sprawdzone podzespoły,

- dzielność terenowa nie zawsze oczywista w tej kategorii pojazdów

- niezbyt wygodne siedzenie.

- pokrętło napięcia wstępnego tylnej sprężyny zbyt blisko podnóżka,

- gumowe przewody hamulcowe

 

Zobacz dane techniczne Suzuki V-Strom 650 XT w naszym katalogu motocykli.

Więcej o motocyklach Suzuki Autor: Jakub Olkowski

Tagi

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Suzuki V-Strom 650 XT - test Motogen.pl

60
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści