Speed Days 2012 - podsumowanie sezonu - Motogen.pl

Drzewa ogołocone z liści, motocykle zagracone w garażu (chociaż wiemy, że są tacy, którzy trzymają swoje skarby w domu), jesień i zima to dobry czas by podsumować cały sezon i co nieco powspominać. W tym celu oddajemy do Waszej dyspozycji zbiór galerii ze Speed Days oraz krótkie podsumowanie treningów, które w tym sezonie cieszyły się sporym zainteresowaniem. Może o tym świadczyć chociażby fakt, że niejednokrotnie grupy B i C miały komplet uczestników.

Sami również mieliśmy okazję skorzystać z możliwości jazdy po poznańskim torze podczas testów najnowszych modeli motocykli, dowiedzieć się wielu rzeczy na temat techniki jazdy oraz przygotowania sprzętu, którymi to wkrótce się z Wami podzielimy, a także poznać wiele osób, które przyczyniają się do sukcesywnego burzenia stereotypu „dawcy nerek”. Pokazuje to także, że właściciele dwóch kółek chcą doskonalić swoje umiejętności i być świadomymi oraz bezpiecznymi dla siebie i innych motocyklistami.

Widząc jak popularne stały się Speed Days postanowiliśmy zapytać również samego organizatora – Jacka Molika o podsumowanie sezonu 2012 i plany na rok 2013: „W tym sezonie wyszło nam to bardzo fajnie. Mieliśmy bardzo dużo szczęścia, ponieważ każdy Speed Day był suchy i życzymy sobie takiej samej pogody w przyszłym sezonie. W tym roku zwiększyliśmy obsadę ambulatorium, ale na szczęście nie było wielu wypadków. Wszyscy jeździli równo i składnie. Cieszy nas, że coraz więcej osób chce się uczyć i poprawiać swoje umiejętności, co bardzo nas zaskoczyło. Wszyscy słuchają instruktorów i chętnie korzystają z ich pomocy nawet w trakcie sesji bez ich opieki.

Cały czas rozmawiamy z potencjalnymi sponsorami aby rozwijać cykl i pójść jeszcze dalej z możliwościami imprezy. Planujemy wprowadzić wyścig, ale musimy określić zasady i dopasować do obowiązującego prawa aby nie były to wyścigi dzikie. Chcemy wprowadzić możliwość zakupu części i akcesoriów motocyklowych takich jak klocki, oleje, crashpady, klamki, owiewki i tym podobne. W sezonie 2012 już było to praktykowane, ale chcemy to zrobić w sposób bardziej zorganizowany.

Na przyszły rok pozostaną grupy A, B, C w wyjazdach po 20 minut. Nadal będzie do dyspozycji kilku instruktorów. Będziemy chcieli wprowadzić promocje dla osób, które zgłoszą się wcześniej. Zostanie przebudowana strona internetowa z możliwością zapisów on-line. Planujemy wprowadzić specjalne rabaty, strefę członkowską i inne udogodnienia. Na razie największym wyzwaniem jest wprowadzenie wyścigu w stylu klasy Pretendent, ale jak już wspominałem cały czas uzgadniamy kwestie regulaminowe.”

Jak widać na 2013 przewidziano kilka zmian, które mają na celu jeszcze bardziej ułatwić życie uczestnikom Speed Days. Pozostaje nam tylko czekać na przyszły sezon z nadzieją, że zimne miesiące szybko miną. Poniżej zbiór galerii ze wszystkich edycji, na których byliśmy w tym roku.

 

I edycja Speed Day – 16.04.2012

I edycja Speed Day – 17.04.2012

II edycja Speed Day – 07.05.2012

II edycja

III edycja Speed Day – 21.05 i 22.05.2012

IV edycja

IV edycja

V edycja Speed Day – 06.07 i 07.07.2012

VI edycja Speed Day – 20.07.2012

VI edycja Speed Day – 21.07.2012

VII edycja Speed Day – 06.08 i 07.08.2012

VIII edycja Speed Day – 20.08 i 21.08.2012

IX edycja Speed Day – 17.09 i 18.09.2012

X edycja Speed Day – 28.09 i 29.09.2012

Autor: Wojciech Grzesiak