Peugeot Speedfight Total Sport – skoczysz nim po bagietkę - Motogen.pl

Peugeot Speedfight był już 4-krotnie odświeżany, a edycję specjalną przygotowano na 20-lecie produkcji oraz na tyle samo lat współpracy Peugeota z koncernem paliwowym Total.

Od Peugeota Speedfight 4 generacji różni się nieco podrasowanym silnikiem. To dwusuwowa, chłodzona cieczą jednostka, w której zastosowano gaźnik Dell’Orto. Dzięki przeróbkom udało się o 5% zwiększyć moc, a o 15% moment obrotowy. Na nowo zaprojektowano również przód skutera, reflektory, lusterka wsteczne oraz wydech, nadając mu efektowny, sportowy wygląd.

Peugeot Speedfight Total Sport

W przednim zawieszeniu zastosowano widelec odwrócony, na obu osiach zamontowano hamulce tarczowe, a na 12-calowych felgach niskoprofilowe opony. Dzięki umieszczeniu zbiornika paliwa pod podłogą skutera obniżono środek ciężkości pojazdu. Wszystko to ma wpływać na poprawę stabilności i lepsze prowadzenie Speedfighta.

W schowku pod kanapą zmieści się kask integralny. Pod zestawem wskaźników przewidziano miejsce na montaż uchwytu do nawigacji, a do ładowania sprzętów elektronicznych służą dwa gniazda: zapalniczki i USB.

Peugeot Speedfight Total Sport produkowany jest w jednej wersji kolorystycznej – czarny mat.

Więcej o motocyklach Peugeot