Nowe tarcze hamulcowe SP TRWmoto – dla profesjonalistów - Motogen.pl

Nowe tarcze hamulcowe SP zapewniają absolutną niezawodność i sprawność bez żadnego ale. Nawet przy ekstremalnych obciążeniach termicznych ich kształt pozostaje bez zmian. Ich niezwykłe właściwości uzyskano dzięki zoptymalizowaniu ciężaru i przemyślanej konstrukcji.

Tarcze mają dwuczęściową budowę oraz system dziesięciu w pełni pływających elementów. Pierścień zewnętrzny z wytrzymałej stali pracuje swobodnie wraz z frezowanym z użyciem techniki CNC pierścieniem wewnętrznym wykonanym z czarnego anodowanego aluminium. Pozwala to w niezawodny sposób zapobiec odkształceniu i skrzywieniu, nawet gdy pierścień zewnętrzny ulegnie rozciągnięciu w ekstremalnych warunkach.

Pierścień zewnętrzny ma grubość 5,5 mm i dlatego można go stosować z seryjnymi zaciskami. Materiał jest niezwykle odporny na ścieranie i cechuje go długa żywotność.

Nowe tarcze hamulcowe SP są dostępne w dwóch wariantach wizualnych: SP z perforowanym pierścieniem zewnętrznym i oraz SP-RAC o sportowym kształcie. Oba warianty można stosować we wszystkich kategoriach wyścigowych (brak homologacji wymaganej do poruszania się po drogach). Można ich używać bez ograniczeń ze wszystkimi okładzinami hamulcowymi TRWmoto.

Idealne połączenie stanowi zastosowanie wyścigowych okładzin hamulcowych SRQ, CRQ lub SCR. Tarcze hamulcowe SP posiadają specjalny, precyzyjny szlif powierzchniowy. Przeciwdziała on drganiom i zapewnia optymalne dopasowanie okładzin hamulcowych.

Nowe tarcze hamulcowe SP TRWmoto stanowią klasę samą w sobie zapewniając najwyższą skuteczność hamowania również przy ekstremalnym obciążeniu!

Informacje także na: www.trwmoto.com

Tarcze hamulcowe TRW SP-RAC i SP