Mototrendy - co nowego w przyszłym sezonie w sieci sprzedaży Inter Motors (wideo)? - Motogen.pl

Najciekawsze nowości i sprawozdanie audiowizualne znajdziecie wkrótce w materiale video. Z ciekawostek warto wymienić, że pojawiło się kilkadziesiąt nowych produktów w gamie ubrań i kasków. By łatwiej było się poruszać po rozszerzonej oraz zmodyfikowanej ofercie na stronie internetowej importera pojawiła się nowa zaawansowana wyszukiwarka i konfigurator opon. Inter Motors został dystrybutorem oraz serwisantem marki Ohllins a także opon Michelin oraz Sun F przeznaczonych do quadów i atv. W katalogu importera pojawiły się również oryginalne części Piaggio.

Obecna sieć sprzedaży liczy blisko 220 punktów (produkty Inter Motors są dostępne w sieci Inter Cars). W tym roku otwarto salony w Warszawie (na ul. Połczyńskiej, dealer Yamahy) oraz Tczewie. Wkrótce uruchomione zostaną placówki w Nowym Targu, Ełku, Toruniu oraz Białej Podlaskiej.

Wśród nowości firma przewiduje agresywny rozwój segmentu off-roadowego. W tym roku na półki sklepowe wjedzie nowa kolekcja Alpinestars oraz Fly. Będzie większa dostępność ubrań, ochraniaczy oraz części do motocykli. Klienci będą mogli również wybierać spośród szerokiej gamy kasków przeznaczonych do jazdy w terenie.

W ofercie Inter Motors znajdzie się również asortyment kierowany wyłącznie dla klienta detalicznego. W nim pojawi się nowa włoska marka butów motocyklowych Falco. Oferta wydaje się niezwykle atrakcyjna jeśli chodzi o linię wzorniczą oraz szerokość asortymentu: od sportowych zarówno na tor jak i off-road przez skórzane buty casualowe po trampki. Włoskie marka uzupełni ofertę Inter Motors o produkty ze średniej półki cenowej (pomiędzy Alpinestars a Adrenaline).

Poszerzony zostanie szosowy segment Alpinestars. Tutaj niewątpliwą nowością są kombinezony sportowe współpracujące z wbudowanymi kamizelkami powietrznymi. Kombinezony te będą dostępne od zaraz natomiast poduszki pojawią się w drugiej części roku. Ich szacowana sugerowana cena detaliczna to 4999 zł. Co ciekawe włoski producent ma niebawem zaoferować również kaski. Jako pierwsza w sprzedaży pojawi się skorupa otwarta. Gamę produktową poszerzą zegarki w cenie od 500 do 1000 zł.

Inter Motors mocno stawia na rozwój własnej marki handlowej Adrenaline, która ma nadal oferować najlepszą jakość w stosunku do ceny. Ze szczególną troską kładziony jest nacisk na jakość wykonania. Wśród nich znajdziecie między innymi bardzo ciekawy komplet turystyczny z wymienianymi panelami: możecie wybrać pomiędzy stonowaną czernią a krzykliwymi i zarazem dobrze widocznymi odblaskami. Tak więc kombinacja kolorystyczna sprawia, że macie wręcz kilka kurtek w jednej. W gamie produktowej Adrenaline pojawiły się nowości kierowane do fanów chopperów. Tu między innymi w ofercie znajdziecie ciekawy, skórzany bezrękawnik, rękawiczki bez palców oraz chapsy (skórzane nakładki na spodnie rodem z westernu). W ofercie pozostaje skórzana kurtka heritage oraz bluzy z wbudowanymi protektorami, o które pyta coraz więcej nabywców. Tegorocznym hitem sprzedaży okazał się tekstylny kombinezon w super cenie (kurtka w cenie 299zł). Zainteresowanie nim przerosło najśmielsze oczekiwania marki i całość oferty zniknęła z półek sklepowych już w maju. W tym roku Adrenaline obiecuje, że produktu nie zabraknie.

Rozszerzona zostanie oferta Macny – holenderskiego producenta głównie znanego z produkcji rewelacyjnych ubrań turystycznych. Linia marki zostanie wzbogacona o stroje sportowe oraz casualowe. Ixon natomiast zaprezentował nowe kombinezony sportowe oraz rozwiązania do turystyki. Francuska marka będzie miała nadal w swojej ofercie nietypowe kurtki casualowe. Polski rynek okazał się jednak nadal bardzo konserwatywny i te rozwiązania nie cieszą się specjalnym zainteresowaniem.

Jeśli chodzi o torby i rozwiązania transportowe z ofert Inter Motors to nieprzerwanie króluje tutaj marka Oxford.  Wśród akcesoriów motocyklowych warto wspomnieć o dedykowanych do marek smarownicach łańcucha Scottoiler oraz interkomach Interphone ze zaktualizowanymi aplikacjami w języku Polskim.
Wśród kasków, każda z marek oferowanych w sieci Inter Motors zaprezentowała nowości, ale o tym  w materiale video.

Co ciekawe ponad 60% wszystkich ubrań sprzedawanych w sieciach dealerskich marki Inter Motors była w kolorze czarnym. Widocznie Polacy nadal nie są gotowi na motocyklową frywolność. Tym bardziej cieszymy się, że jest internet, który nieustannie kreuje trendy. Być może za kilka lat nasze motocyklowe ulice staną się bardziej kolorowe. A jeśli chodzi o najnowsze trendy? Zdecydowanie króluje asymetria stylistyczna, szczególnie w ubraniach sportowych (różna kolorystyka po obu stronach kombinezonu).