Obowiązki:
• Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym,
• Obsługa klientów poprzez sklep internetowy,
• Aktualizacja produktów w systemie magazynowym oraz sklepie internetowym,
• Dbałość o ekspozycję,
• Wystawianie odpowiednich dokumentów związanych ze sprzedażą,
• Wprowadzanie towaru na stan, dbanie o stany magazynowe,
• budowanie trwałych relacji z klientami.
Od kandydata oczekujemy:
• Doświadczenie w branży motocyklowej minimum 2 lata,
• Znajomość rynku motocyklowego,
• Umiejętność pracy w środowisku Windows (Word, Excel),
• Dobra organizacja pracy i otwartość na współpracę,
• Entuzjazm w działaniu, obowiązkowość, dokładność i uczciwość,
Oferujemy:
• Pracę w stabilnej firmie,
• Pracę w młodym ambitnym zespole,
• Szkolenia i systemy motywacyjne,
• Zapraszamy również studentów,
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres @:
//
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.