Stylistyka tego motocykla jest jak na Włochów przystało oszołamiająca. Zwarta bryła bez zbędnych elementów, tylko to co najpotrzebniejsze. Z przodu piękne, czytelne białe tarcze zegarów, z tyłu natomiast ledowa lampa z małymi kierunkowskazami, duży tłumik poprowadzony z boku maszyny, mała owiewka i poprzecznie ustawiony wyeksponowany silnik to cechy charakterystyczne dla modelu 1200 Sport V4.
Sportowe Moto Guzzi napędza oczywiście V-Twin Quattrovalvole z czterema zaworami na cylinder znany z Griso i Stelvio. Jednostka jednak rożni się nieco od tych stosowanych w wymienionych modelach. Inżynierowie zmienili system ssący i układ wydechowy. Silnik generuje teraz 105 KM przy 7700 obr/min oraz 105 Nm przy 6750 obr/min. Za zatrzymanie tego motocykla dbają produkty Brembo z najwyższej półki. Z przodu znajdziemy podwójne 320 mm tarcze z czterotłoczkowymi zaciskami z serii Gold Series a z tyłu pojedynczą 282 mm tarczę z dwutłoczkowym zaciskiem. Zawieszenie pochodzi z firmy Marzocchi z pełna regulacją.
Jak twierdzi Moto Guzzi model 1200 Sport V4 sprawdzi się nie tylko na ulicach miast ale także w trasie dzięki malej owiewce oraz akcesoryjnym podgrzewanym manetkom.
Silnik | 90°, V twin, 4 suwowy, 2 zaworowy |
Pojemność | 1 151 ccm |
Prędkość max | |
Moc | ponad 77 kW (105 KM) przy 7700 obr/min |
Maks. moment | ponad 105 Nm przy 6750 obr/min |
Chłodzenie | powietrzno-olejowe z niezależną pompą |
Rama | rurowa |
Zbiornik paliwa | 23 litry |
Przednie zawieszenie | hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z regulacją wstępnego obciążenia |
Tylne zawieszenie | jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny) |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 180/55 ZR17 |
Przedni hamulec | podwójne, zębate tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy pływający |
Zostaw odpowiedź