-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze MV Agusta Dragster 800 RR – power naked bliski ideału Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

MV Agusta Dragster 800 RR – power naked bliski ideału test, opinie i oceny

Piękno, ekskluzywność, osiągi – to cechy marki MV Agusta, która po przerwie wróciła na polski rynek. Jednym z najnowszych modeli jest Dragster 800, którym w wersji RR mieliśmy okazję przetestować we Włoszech. Zakręty, piękne widoki i okolice jeziora Lago Maggiore wydają się naturalnymi warunkami, żeby poznać ten piękny motocykl, fabrykę oraz cały klimat związany z marką.

O fabryce

Fabryka MV Agusta powstała jako przedsiębiorstwo lotnicze. Mieści się w starych hangarach, w których produkcja odbywa się od 1947 roku, czyli ponad 70 lat. Co ciekawe MV Agusta do dzisiaj produkuje śmigłowce. Fabryka leży bezpośrednio przy brzegu jeziora Lago di Varese, które mimo, że pięknie wygląda jest na tyle zanieczyszczone, że nie można się w nim kąpać.

 

Dragster na tle hangarów z końca lat 40-tych...

 

Mimo to załoga ma taki widok z okien, że sam chciałbym w takich warunkach składać jedne z najbardziej ekskluzywnych motocykli na rynku. Produkcja w laboratoryjnych warunkach odbywa się na poziomie 16 -20 sztuk dziennie. Każdy etap produkcji ma kontrolę jakości więc finalny produkt będzie pozbawiony jakichkolwiek wad.

Wygląd

MV Agusta Dragster 800 RR jest piękna. W zasadzie każdy element ma perfekcyjne wykonanie i ciekawy kształt. Moją uwagę przyciągnęły trzy detale. Pierwszym z nich jest przepiękna tylna lampa, od której nie można oderwać wzroku. W zasadzie ciężko opisać geometrię jej kształtu, zdjęcie będzie dużo lepszym pomysłem. Drugim są podnóżki dla pasażera. Schowane pod siedzeniem nie zakłócają kształtu motocykla, a w razie potrzeby ich odchylenie (są na specjalnym zawiasie) trwa chwilę. Jednak elementem, na który mógłbym patrzeć godzinami jest tylne, szprychowane koło osadzone na monowahaczu. Jeśli ktoś z Was twierdzi, że zna ładniejszą konstrukcję, po prostu się myli.

 

Sprtynie otwierany podnóżek...

 

Podczas opisu wyglądu motocykla dodam jeszcze efektowny układ wydechowy z trzema końcówkami. Jego dźwięk zwala z nóg. Odgłos pracy jest czymś pomiędzy bolidem formuły 1 a torową wersją Ferrari F40. Po prostu poezja. Efektowna rama kratownicowa, spojlery, czy przedni reflektor są dodatkami cieszącymi oko. Wersja kolorystyczna, którą mieliśmy (Nardo Grey/Dark Metalic Grey) to kombinacja szarych metalików z żółtym. Jest po prostu boska (wiem, za dużo zachwytu). Jakość wykonania detali czy przeszyć siedzenia na najwyższym poziomie.

 

Jesteśmy fanami tej lampy...

 

 

Więcej o motocyklach MV Agusta Autor: Jakub Olkowski

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

MV Agusta Dragster 800RR

54
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści