MV Agusta MV Agusta F4 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Aby móc ocenić dzieło sztuki, trzeba mieć wyrobiony dobry smak. Tak jak sztukę należy interpretować, tak również trzeba odbierać motocykle marki MV Agusta. Jednoślad ten został okrzyknięty najpiękniejszą maszyną na Ziemi, czego dowodem było wystawienie go w Muzeum Guggenheima. Serce MV Agusty F4 to czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik, który legitymuje się mocą 186 KM przy 12 900 obr./min i momentem obrotowym 114 Nm przy 9500 obr./min. Odcięcie zapłonu następuje przy 13 500 obr./min. Dla ludzi o słabszych nerwach dostępna jest wersja zdławiona o mocy 100 KM przy 9500 obr./min i momencie obrotowym 90 Nm przy 5500 obr./min, z odcięciem przy 10 800 obr./min. Jednostka napędowa chłodzona jest za pomocą cieczy i chłodnicy oleju. Pracą silnika zarządza system Magneti Marelli IAW 7BM, zintegrowany z sekwencyjnym wielopunktowym wtryskiem paliwa, po dwa wtryskiwacze na cylinder, z przepustnicami Mikuni oraz systemem TSS (Torque Shift System). Silnik wyposażono w sześciostopniową skrzynię biegów z mokrym sprzęgłem. Nowa F4 posiada dwie mapy zapłonu: Sport i Rain oraz, jak przystało na jednoślad tej klasy, system kontroli trakcji, MK II Traction Control. Więcej informacji znajdziecie w pełnej prezentacji motocykla MV Agusta F4.  
SilnikRzędowy czterocylindrowy, 4-suwowy, DOHC
Pojemność749 ccm
Prędkość max
Moc143.00 KM (104.4 kW)) przy 12900 RPM
Maks. moment85.00 Nm (8.7 kgf-m or 62.7 ft.lbs) przy 10600 RPM
Chłodzenie
Rama
Zbiornik paliwa21 l
Przednie zawieszenie
Tylne zawieszenie
Przednia opona120/65-ZR17
Tylna opona190/50-ZR17
Przedni hamulecdwutarczowy
Tylny hamulecJednotarczowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany