Logowanie/Rejestracja

Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Informacje Grupy Grupy Kresowe Bractwo Motocyklowe Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Grupy

Kresowe Bractwo Motocyklowe

Kresowe Bractwo Motocyklowe to grupa przyjaciół i znajomych, których łączy miejsce pochodzenia lub zamieszkania oraz przede wszystkim motocyklowa pasja.

Kresowe Bractwo Motocyklowe powstało w 2006r. Cele statutowe działania klubu to między innymi: wspólne uprawianie i propagowanie turystyki motocyklowej, propagowanie walorów rekreacyjno-turystycznych Zamojszczyzny oraz propagowanie zasad bezpiecznego poruszania się po drogach publicznych.

Obecnie do klubu należy ponad 80 osób. Informacje związane z funkcjonowaniem klubu można znaleźć na stronie klubowej: www.kresowe.bractwo.motocyklowe.org oraz na forum www.kresowe.forum.motocyklowe.org, które obecnie ma prawie 500 aktywnych użytkowników. Znajdziecie tam również mnóstwo zdjęć i relacji fotograficznych oraz wiele ciekawych artykułów o tematyce nie tylko motocyklowej.

Na początku 2010 r. Kresowe Bractwo Motocyklowe uzyskało byt prawny jako stowarzyszenie wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego.
Dzięki dobrej współpracy z Urzędem Miasta Zamościa, zamojskimi uczelniami i firmami oraz władzami miast i gmin regionu, samodzielnie organizujemy i współorganizujemy szereg ciekawych imprez, skierowanych nie tylko do środowiska motocyklowego.

Klub prowadzi również działalność charytatywną, wspierając np. Domy Dziecka, potrzebujące doraźnej pomocy, ale także osoby chore, niepełnosprawne itp. Członkowie klubu są też aktywnymi honorowymi dawcami krwi.

Korzystając z siły oddziaływania własnych witryn internetowych oraz współpracując z mediami, Policją, Państwową Strażą Pożarną i Inspekcją Transportu Drogowego, klub propaguje zasady bezpiecznego i kulturalnego poruszania się po drogach, starając się przyczynić do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

W sezonie zapraszamy na nasze imprezy oraz do wspólnych wyjazdów. Poza sezonem, „ku pokrzepieniu serc” można pooglądać ciekawe fotorelacje z naszych wyjazdów oraz poczytać i wziąć udział w dyskusji na różne tematy na naszym forum.

Zapraszamy do nas

Mikołajki

Po raz kolejny Kresowe Bractwo Motocyklowe zorganizowało Mikołajki dla dzieci z Domu Dziecka w Nowej Grobli. Tym razem nie pojechaliśmy do dzieci, gdyż to one przyjechały do nas. Mimo że pogoda spłatała nam niezłego figla, dzieci dotarły szczęśliwie do Zamościa.

Zaszczytu towarzyszenia dzieciom podczas tej wycieczki dostąpili szczególnie zasłużeni, a przede wszystkim zrównoważeni członkowie bractwa - jak widać na fotkach nie jest ich zbyt wielu ;)

Pod ZOO zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie grupowe.

Przy wejściu przywitał nas Mikołaj i Pani Przewodnik. I rozpoczęło się zwiedzanie.  Pierwszy pawilon, który zwiedziliśmy to pawilon z małpkami. Następnie oglądaliśmy jaszczurki, lwy, podziwialiśmy akwaria. Spotkaliśmy nawet Mikołaja, który osobiście karmił zwierzęta.

Następnym punktem programu wycieczki była wizyta w restauracji McDonald. Po sytym posiłku dotarliśmy do kina Stylowy na film "Kraina Lodu " 3D. Tam również czekał na nas Mikołaj, tylko dlaczego niebieski?

Na koniec dzieci otrzymały upominki i pomimo ciężkich warunków pogodowych, szczęśliwie wróciły do domu. Z otrzymanych wkrótce relacji i podziękowań wnioskujemy, że pobyt dzieci u nas w Zamościu był udany, a największą nagrodą dla nas był ich uśmiech.