Kawasaki Ninja H2 - konstrukcja silnika - Motogen.pl

Dotychczas o Kawasaki Ninja H2 wiedzieliśmy, że wersja torowa ma około 300 koni mechanicznych, a wersja drogowa ma mieć moc w przedziale 200 – 250 koni. Skąd ten rozstrzał? Kawasaki nie podało oficjalnie danych technicznych drogowej wersji, a już na targach Intermot pojawiły się plotki mówiące o 250 koniach. Są również wersje, że drogowa H2 będzie miała 220 koni albo 200 koni. Ta ostatnia byłaby niezbyt dobrą opcją, ponieważ wtedy magiczna Ninja H2 miałaby tyle samo mocy co pozostali drogowi konkurenci z klasy superbike.

Co można zobaczyć na klipach? Na pierwszym z nich Kawasaki przedstawia między innymi prędkość obrotową wału korbowego i kompresora. Na drugim możemy zobaczyć, jak Kawasaki uniknęło spalania stukowego. Oczywiście całość możecie zobaczyć poniżej.

 

 

Więcej o motocyklach Kawasaki Autor: Wojciech Grzesiak