Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
ZZR1400
Starsze generacje
Nowsze generacje

Kawasaki / MOTOCYKL Turystyczny
ZZR1400

2006 - teraz

+

Metryczka

Maniaków mocy na pewno ucieszy fakt, że Kawasaki dostało poważny zastrzyk koni.

Jednostka napędowa zielonego jednośladu produkuje teraz 200 KM przy 10 000 obr./min lub 210 KM z doładowaniem dynamicznym Ram Air również przy 10 000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 162,5 Nm przy 7500 obr/min.

 

Jednostka napędowa została zamontowana w nowej ramie. Także zawieszenie musiało zostać zmienione, aby sprostać wymaganiom i mocy płynącej z nowego silnika. Oczywiście zarówno przedni widelec, jak i tylny amortyzator są w pełni regulowane. Jak twierdzi producent, ZZR1400 zapewni teraz jeszcze więcej sportowych wrażeń.

 

Motocykl otrzymał także system KTRC (Kawasaki Traction Control) z trzema trybami pracy, by dopasować go do warunków i upodobań kierowcy.

 

Kawasaki pomyślało o szczegółach ułatwiających życie kierowcy. Oprócz wygodnej pozycji, sprzyjającej pokonywaniu wielu kilometrów przy większych prędkościach, kierowca będzie miał do dyspozycji przycisk po lewej stronie kierownicy pozwalający na łatwe nawigowanie po panelu LCD i funkcjach tam umieszczonych, bez odrywania ręki od manetki.

Napęd

Silnik
4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Pojemność
1441 ccm
Stopień sprężenia
12,3:1
Średnica x skok tłoka
84 x 65 mm
Układ paliwowy
wtrysk
Chłodzenie
cieczą
Skrzynia biegów
6-stopniowa
Sprzęgło
mokre,wielotarczowe
Sposób przeniesienia napędu
łańcuch

Wymiary i masy

Długość
2170 mm
Wysokość
1170 mm
Szerokość
770 mm
Rozstaw osi
1480 mm
Wysokość siedzenia
800 mm
Masa własna
268 kg
Zbiornik paliwa
22 litry

Podwozie

Rama
aluminiowa typu monocoque
Przednie zawieszenie
odwrócony widelec teleskopowy, średnica rur 43 mm, 18-stopniowa regulacja odbicia i dobicia oraz pełna regulacja napięcia wstępnego, skok 117 mm
Tylne zawieszenie
wachacz wleczony Bottom-Link Uni Trak, pojedynczy amortyzator, bezstopniowa regulacja tłumienia odbicia i dobicia, pełna regulacja napięcia wstepnego
Przedni hamulec
podwojne tarczowe 310 mm, pływające, 4-tłoczkowy zacisk radialny
Tylny hamulec
pojedyncza tarcza 250mm, zacisk 2-tłoczkowy
Przednia opona
120/70ZR17M/C (58W)
Tylna opona
190/50ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc
200 KM przy 10 000 obr./min. (210 KM z RamAir)
Maks. moment obrotowy
162,5 Nm przy 7500 obr./min.

Tagi

Oceń ten motocykl:
ZZR1400 Kawasaki ZZR1400
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści