Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe Husqvarna TR 650 Strada i Terra przedstawione Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

Husqvarna TR 650 Strada i Terra przedstawione

Jeden silnik, dwa motocykle = przepis na miejsko-terenowy sukces od Husqvarny?

Jeden silnik, dwa motocykle = przepis na miejsko-terenowy sukces od Husqvarny?


Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami, zarówno model Strada, jak i jego bardziej uterenowiona wersja Terra dzielą ten sam, lekko zmodyfikowany silnik z BMW G650GS. Jednostka generuje teraz 58 KM.


W modelu Strada z przodu znajduje się koło o średnicy 19”, natomiast z tyłu zamontowano 17”. Felgi są oczywiście odlewane. Natomiast Terra ma z przodu 21” koło i szprychowane felgi. Co ciekawe, w modelu miejskim w wyposażeniu standardowym znajdziemy ABS, natomiast uterenowiona wersja ma ten gadżet w opcji. Takie rozsądne podejście Husqvarny cieszy i sugeruje, że Terrą naprawdę będzie można wybrać się w teren.


Motocykle mają na sucho ważyć 165 kg (z ABS-em nieco więcej). Oznacza to, że w porównaniu do G650GS są o 10 kg lżejsze i o 10 KM mocniejsze. Powinny zatem dość dobrze radzić sobie czy to w zakorkowanym mieście, czy też poza nim.


Jeżeli do tego podoba się Wam nieco dziwny, jak dla mnie, wygląd maszyn, musicie tylko poczekać na podanie ceny za Stradę lub Terrę.

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
oceń ten materiał:
Husqvarna TR 650 Strada i Terra przedstawione Husqvarna TR 650 Strada
Husqvarna TR 650 Strada i Terra przedstawione - fot. 1 Husqvarna TR 650 Terra
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści