Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Honda Crossrunner VFR800X - to, co lubimy najbardziej Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Honda Crossrunner VFR800X - to, co lubimy najbardziej test, opinie i oceny

Inżynierowie z Hamamatsu dosyć sprytnie stworzyli nową Hondę Crossrunner VFR800X. Nie budowali każdego elementu od podstaw, ale użyli sprawdzonych i docenianych rozwiązań. Jako baza posłużyła konstrukcja motocykla VFR. O ile jej pierwsza odsłona w roku 2011 spotkała się z powolną reakcją rynku, który dosyć chłodno przyjął Crossrunnera, to kolejne wcielenie może zmienić nastawienie kierowców. W nowym modelu zachowano wszystko, do czego klienci przyzwyczaili się i za co cenili Hondę, dodając jedynie to, co modne i poszukiwane na rynku: atrakcyjny wygląd turystycznego enduro, nowoczesne linie, ledowe oświetlenie, lekko podniesiony skok zawieszenia… i voila, mamy motocykl doskonały.

Dane techniczne Honda Crossrunner VFR 800 X

Honda Crossrunner VFR 800 X - pomiar mocy

Kliknij obrazek, aby powiększyć.

Dziękujemy serwisowi Speedbike.pl za pomiar mocy na hamowni.

 

SILNIK
Typ czterocylindrowy, widlasty, czterosuwowy, cztery zawory na cylinder
Pojemność 782 ccm
Stopień sprężania 12:01
Średnica cylindra / skok tłoka 72 mm / 48 mm
Układ paliwowy elektroniczny wtrysk paliwa
Chłodzenie cieczą
Skrzynia biegów sześciostopniowa
Sprzęgło wielotarczowe mokre
Przeniesienie napędu łańcuch
WYMIARY I MASY
Długość 2190 mm
Wysokość 1360
Szerokość 870 mm
Rozstaw osi 1475 mm
Wysokość siedzenia 815-835 mm
Masa (z pełnym bakiem) 242 kg
Dopuszczalna masa całkowita 434 kg
Zbiornik paliwa 20,8 l
PODWOZIE
Rama aluminiowa
Przednie zawieszenie widelec upside-down, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia, skok 148 mm
Tylne zawieszenie Jednoramienny wahacz, gazowy amortyzator HMAS, Pro-Link z 35-stopniową (kontrolowaną zdalnie, hydraulicznie) regulacją napięcia wstępnego sprężyny oraz bezstopniową regulacją tłumienia odbicia, skok osi 148 mm
Przedni hamulec dwa zaciski czterotłoczkowe, ABS, tarcza 310 mm
Tylny hamulec zacisk dwutłoczkowy, ABS, tarcza 256 mm
Przednia opona 120/70-17
Tylna opona 180/55-17
OSIĄGI
Prędkość maks. 209 km/h
Moc 106 KM (78 kW) @ 10 250 obr/min
Maks. moment obrotowy 75 Nm @ 8500 obr/min
Spalanie 7,5 l/100 km

 

Cena 49 000 zł.

Więcej o motocyklach Honda

Strony:

Tagi

TV   

WIDEO
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Honda Crossrunner VFR800X - test Motogen.pl

42
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści