Honda CBR650F 2014 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
CBR650F ma sprawiać radość zarówno podczas pokonywania zakrętów gdzieś w podróży, jak również podczas jazdy w mieście.

Silnik został tak zestrojony aby wyciągnąć z niego jak najwięcej momentu obrotowego, a będzie on wynosił 63 Nm przy mocy 87 koni mechanicznych. Jeżeli porównamy to z CB650F i weźmiemy pod uwagę, że w obu przypadkach maksymalna moc i moment będą dostępne w tym samym zakresie obrotów, to piękny obraz namalowany przez marketingowców jest po prostu CB650F w owiewkach. Oczywiście będzie to doskonała propozycja dla początkujących i dla tych, którzy nie mają ciśnienia na CBR600RR. Należy jednak zauważyć, że CBR600F jest mocniejsza od 650-tki. Waga motocykla na mokro to 211 kilogramów i będzie on posiadał ABS w standardzie.


Silnik4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, DOHC
Pojemność649 cm3
Prędkość max
Moc87 KM (64 kW) @ 11 000 rpm
Maks. moment63Nm @ 8,000 rpm
ChłodzenieCiecz
RamaStalowa, 'diamentowa'
Zbiornik paliwa17.3 l
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy, skok 120 mm
Tylne zawieszenieAmortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Przednia opona120/70-ZR17M/C (58W)
Tylna opona180/55-ZR17M/C (73W)
Przedni hamulec2 x tarcza o średnicy 320 mm i szerokości 5 mm, dwutłoczkowe zaciski
Tylny hamulec1 x tarcza o średnicy 240 mm i szerokości 5 mm, jednotłoczkowy zacisk

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany