-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Aktualności ze świata Harley "odmładza się" nową kampanią reklamową Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Ze świata

Harley "odmładza się" nową kampanią reklamową

Od dwóch lat Harley-Davidson podkreśla, że chce trafić do nowych grup klientów, a mają nimi być kobiety i młodzi motocykliści. Właśnie w tym celu powstał Street 750, a teraz dołącza do niego nowa kampania reklamowa.

W 2007 roku Harley-Davidson sprzedał ponad 350 tysięcy motocykli, ale rok później przyszedł światowy kryzys finansowy i od tego czasu sprzedaż znacznie spadła. W ubiegłym roku producent sprzedał 267 999 motocykli, a prognozy na ten rok zakładają w górnym pułapie sprzedaż 287 tysięcy motocykli. Dzięki sprawnej restrukturyzacji zarówno zyski jak i prognozy sprzedażowe stale rosną, ale producent nie przestaje szukać nowych grup klientów.

Już w 2013 roku Harley zaczął zaznaczać w swoich miesięcznych podsumowaniach, że chce skupić się na motocyklistach, którzy nie ukończyli jeszcze trzydziestego roku życia oraz na kobietach, które coraz chętniej sięgają po motocykle. W ubiegłym sezonie do salonów trafił model Street 750, który jest ukłonem w stronę kobiet, młodszych stażem motocyklistów i klientów z rynków rozwijających się. Street 750 to całkowicie nowa platforma, która ma pokazać, że Harley to nie tylko stereotypowe ociekające chromem i obwieszone dodatkami motocykle dosiadane przez brodaczy w kamizelkach.

Teraz producent rusza z akcją marketingową o nazwie „Roll Your Own”, która ma przekonać potencjalnych klientów, że stereotypy już od dawna są nieaktualne. Oprócz tego do końca maja amerykańscy klienci będą mogli kupić modele Street 500 i 750 w promocyjnej ofercie ratalnej. Oprócz tego Harley zachęca użytkowników do dzielenia się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych i oznaczania ich hashtagiem „#RollYourOwn”. Kampanii towarzyszy również spot reklamowy, w którym producent pokazuje, że jego motocykle służą nie tylko do leniwego przemierzania podmiejskich dróg.

 

Więcej o motocyklach Harley-Davidson Autor: Wojciech Grzesiak

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
...
oceń ten materiał:
Kadr z klipu promocyjnego kampanii "Roll Your Own" Kadr z klipu promocyjnego k...
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści