-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Harley-Davidson Roadster – syn anarchii Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Harley-Davidson Roadster – syn anarchii test, opinie i oceny

Harley-Davidson Roadster to nowa jakość. Jest suchy, surowy, spartański, a jednocześnie genialny. Poznaj wytwór fabryki z Milwaukee, na którym poczujesz się, jakbyś był ponad prawem.

Podwozie i prowadzenie

Roadster to jednak nie tylko nowa jakość w zakresie stylistyki. Z przodu tego modelu znalazł się dłuższy i grubszy odwrócony widelec przedni o średnicy 43 mm, a z tyłu regulowane zawieszenie. Dzięki niemu jest lepsze tłumienie, a motocykl mniej nurkuje podczas hamowania. Roadster ma równolegle spory skok zawieszenia wynoszący 115 mm z przodu i 80 mm z tyłu.

 

Zdecydowanie wyróżniają się tu hamulce. Dwutłoczkowe zaciski z przodu i z tyłu pojazdu doskonale radzą sobie z wyhamowaniem ponad 250 kg masy pozwalając na naprawdę świetną kontrolę pojazdu na krętych drogach, gdzie cały czas operuje naprzemiennie hamulec z gazem.

 

Harley-Davidson Roadster

 

Silnik i skrzynia biegów pozostają nietknięte. W tym roku konstrukcja Evolution kończy już 30 lat. Chłodzona powietrzem jednostka napędowa Roadstera jest bardzo przyjazna w obsłudze i ma duży moment obrotowy. Brzmi też całkiem przyjaźnie. Aż chciałby się ją lekko podrasować, jeśli chodzi o moc, by nadążała za sportowym wyglądem całego motocykla. Co nie oznacza, że Roadsterem nie pojeździsz agresywnie, wręcz przeciwnie, 1200 da ci dużo frajdy, a i na autostradzie nie będziesz odstawał.

Dla kogo i za ile?

Roadster to motocykl, który doskonale wpisuje się w aktualnie panujące trendy. Stylistyka rodem z wyścigów z lat 50. ubiegłego stulecia niewątpliwie ujmie za serca wszystkich fanów cafe racerów oraz fanów miejskiego stylu. Sportowy charakter motocykla dodatkowo czyni go kompleksowym i sprawia, że potencjalni nabywcy zwrócą ku niemu oczy nie tylko ze względu na niebanalne wzornictwo, ale również na osiągi.


Nie ma tu miejsca by zarzucić że Roadster „nie jeździ, nie skręca, czy nie hamuje”. To również znakomita baza dla fanów customizacji, gdyż większość akcesoriów stworzonych do każdego Sportstera tutaj również się znakomicie wpasuje. Biorąc pod uwagę cenę wynoszącą 56 800 zł, uwzględniająca wszystkie wyżej wymienione usprawnienia w stosunku do pozostałych Sportsterów, Roadster wydaje się być okazją.

 

 

Zobacz dane techniczne motocykla Harley-Davidson Roadster w naszym katalogu motocykli

Strony:

Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Harley-Davidson Roadster w teście Motogen.pl

72
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści