Harley-Davidson Blackline na 2011 - Motogen.pl

Nowy custom z rodziny Softail prezentuje nową stylizację zbiornika paliwa i nową kierownicę Split Drag.

Smukły i zwarty, twardy jak żelazo i mroczny jak asfalt o północy – nowy Harley-Davidson Blackline to okrojony do kości model Softail. Buntownicza kreacja ruchu Dark Custom czci trzy fundamentalne elementy motocyklizmu: mechaniczne piękno, wewnętrzny żar i długą, czarną linię asfaltu na drodze przed Tobą.

Obnażony do granic legalności, model Blackline jest oszczędny w dekoracjach i oświetleniu. Tylny błotnik jest mocno przycięty nad wąską 144-milimetrową oponą, co podkreśla profil autentycznego stylu hardtail. Kompaktowe światło przednie i prędkościomierz są osadzone nisko w głębi szerokiego przodu maszyny, a blasku jest akurat tyle, by uczynić czerń jeszcze czarniejszą. Szprychowe koła z czarnymi felgami uzupełniają całość sylwetki w niezaprzeczalnym duchu Harley-Davidson.

Zawieszenie Softail wykorzystuje ukryte, tylne amortyzatory, zawieszone horyzontalnie pod silnikiem. Dzięki temu wahacz prezentuje ponadczasową linię ramy ze sztywnym tylnym zawieszeniem, ale zapewnia współczesną wydajność i łatwość prowadzenia. Sztywno montowany do ramy, balansowany silnik Twin Cam 96B gwarantuje solidny związek kierowcy i mocy.

Świetliste refleksy pojawiają się na silniku Big Twin odzianym w czerń i srebro oraz na gładkim i obniżonym zbiorniku paliwa. Kierowca dosiada Blackline na najniższym dwuosobowym siodle proponowanym do tej pory przez Harley-Davidson, a rękami sięga wysoko do nowej kierownicy Split Drag.

Blackline balansuje między lojalnością a rebelią, odrzuca poprzednie konwencje koloru i chromu na rzecz wizerunku custom i wszystkiego, co jest szczere, funkcjonalne i prawdziwe.

Więcej o motocyklach Harley-Davidson