Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Prezentacje EICMA 2018: Nowości Ducati Scrambler 1100, Sport i Special Edition Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Prezentacje

EICMA 2018: Nowości Ducati Scrambler 1100, Sport i Special Edition

Rodzina Scramblerów od Ducati rośnie. Zwiększa się nie tylko o nowe modele, ale także o nową pojemność. W rok 2018 wjeżdżają Scramblery 1100! Poznajcie trzy całkowicie nowe modele Ducati Scrambler 1100.

 

Wszyscy znamy dobrze całą rodzinę Ducati Scrambler 800. Średniaki doczekały się młodszego, ale i większego rodzeństwa – czyli modeli opartych na nowym (tak naprawdę przekonstruowanej konstrukcji pochodzącej z Monstera 1100), chłodzonym powietrzem, dwuzaworowym silniku o pojemności 1100 ccm w wersji podstawowej oraz Special Edition i Sport.

 

Te kolektory rzuciły nas na kolana...

 

 

Teraz oczywiście będzie więcej i mocy i momentu niż w osiemsetce – nowa jednostka generuje 86 KM przy 7500 obr. i 88 Nm przy 4750 obr. Krzywa momentu obrotowego jest tak wypłaszczona, że 90% jego maksymalnej wartości generowane jest między 3900 a 7200 obr. wału korbowego.

 

Wykresy silnika w czasie prezentacji na EICMA 2018

 

Motocykle te pojawią się w trzech wersjach – podstawowej Ducati Scrambler 1100 oraz dwóch dodatkowych – Sport i Special Edition, różniących się od siebie detalami.

Dane techniczne:

 

Type L-Twin, Desmodromic distribution, 2 valves per cylinder, air cooled
Displacement 1,079 cc
Bore x stroke 98 x 71 mm
Compression ratio 11:01
Power* 63 kW (86 hp) @ 7,500 rpm
Torque* 88 Nm (65 lb-ft, 9.0 kgm) @ 4,750 rpm
Fuel injection Electronic fuel injection, Ø55 mm throttle body with full Ride by Wire (RbW)
Exhaust 2-1-2 system with catalytic converter and 2 lambda probes, twin stainless steel muffler with aluminium covers and end caps
Gearbox 6 speed
Ratio 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
Primary drive Straight cut gears; Ratio 1.85:1
Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 39
Clutch Light action, wet, multiplate clutch with hydraulic control. Self-servo action on drive, slipper action on over-run
Frame Tubular steel Trellis frame
Front suspension Marzocchi fully adjustable Ø45 mm usd fork
Front wheel travel 150 mm (5.9 in)
Front wheel 10-spoke in light alloy, 3.50" x 18"
Front tyre Pirelli MT 60 RS 120/80 ZR18
Rear suspension Kayaba monoshock, pre-load and rebound adjustable
Rear wheel travel 150 mm (5.9 in)
Rear wheel 10-spoke in light alloy, 5.50" x 17"
Rear tyre Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17
Front brake 2 x Ø320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc M4.32 callipers, 4-piston, axial pump with Bosch Cornering ABS as standard equipment
Rear brake Ø245 mm disc, 1-piston floating calliper with Bosch Cornering ABS as standard equipment
Wheelbase 1,514 mm (59.6 in)
Rake 24.5°
Trail 111 mm (4.4 in)
Total steering lock 34°
Fuel tank capacity 15 l - (3.96 US gal)
Dry weight 189 kg (417 lb)
Wet weight* 206 kg (454 lb)
Seat height 810 mm (31.9 in)
Max height 1,330 mm (52.4 in)
Max width 895 mm (35.2 in)
Max length 2,190 mm (86.0 in)
Number of seats Dual seat
Standard equipment Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack (Cornering ABS + DTC), RbW, LED light-guide, LED rear light with diffusion-light, LCD instruments with gear and fuel level indications, Steel tank with interchangeable aluminium side panels, Machine-finished aluminium belt covers, Under-seat storage compartment with USB socket
Colours '62 Yellow
Shining Black
Warranty 24 months unlimited mileage
Maintenance service intervals 12,000 km (7,500 mi) / 12 months
Valve clearance check 12,000 km (7,500 mi)

 

oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści