Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Ducati Multistrada 1260 S - włoska, uniwersalna, elektroniczna nowość 2018 [TEST] Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Ducati Multistrada 1260 S - włoska, uniwersalna, elektroniczna nowość 2018 [TEST] test, opinie i oceny

25 Multistrad 1260 w wersji S stoi grzecznie w rządku, gotowych do drogi. Dziennikarze z całego Świata przylecieli na Gran Canarię, na testy najnowszego dziecka Ducati. Podniecenie niemal czuć w powietrzu. Dużo zostało obiecane, zatem oczekiwania co do tego modelu są również spore. Zresztą przed inżynierami z Bolognii zostało postawione naprawdę trudne zadanie, poprawienia bardzo dobrego, dopracowanego już motocykla.

Dane techniczne

 

Typ silnika Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu (Desmodromic Variable Timing), dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, system Dual Spark, chłodzony cieczą
Pojemność 1.262 cm3
Średnica X Skok tłoka 106 x 71,5 mm
Kompresja 13:1
Moc maksymalna 116,2 kW (158 KM) @ 9.500 rpm
Maksymalny moment obrotowy 129.5 Nm (95.5 lb-ft) @ 7,500 rpm
Wtrysk paliwa Bosch electronic fuel injection system, Ride-by-Wire,
Skrzynia biegów 6 biegów z systemem Ducati Quick Shift (DQS)
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie, antyhoppingowe
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Koło przednie 5-szprychowe, typ szprych Y, aluminiowe, odlewane 3.50" x 17"
Przednia opona Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17
Tylne zawieszenie W pełni regulowany amortyzator Sachs monoshock z Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo
Tylne koło 5-szprychowe, typ szprych Y, aluminiowe, odlewane 6.00" x 17"
Tylna opona Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17
Skok zawieszenia tył/przód 170 mm - 170 mm
Przedni hamulec Dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm, radialnie mocowane czterotłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, z systemem Bosch Cornering ABS
Tylny hamulec Pojedyncza tarcza o średnicy 265 mm, dwutłoczkowy pływający zacisk z systemem Bosch Cornering ABS
Wyświetlacz Kolorowy TFT średnica 5”
Pakiet bezpieczeństwa Vehicle Hold Control (VHC), 4 tryby jazdy, Ducati Safety Pack (Bosch Cornering ABS + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Cornering Lights - doświetlanie zakrętów
Wyposażenie standardowe Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo, Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Tempomat, system bezkluczykowy Hands-Free, podświetlane przyciski na kierownicy, automatycznie wyłączane kierunkowskazy, Ducati Multimedia System (DMS), klorowy wyświetlacz TFT, Przedni reflektor w technologii LED
Dodatkowe wyposażenie Przygotowany do montażu systemu antykradzieżowego
Gwarancja 24 miesiące, nieograniczony przebieg
Interwały przeglądowe 15,000 km (9,000 mil) / 12 miesięcy
Kontrola luzu zaworowego 30,000 km (18,000 mil)
Zużycie paliwa 5,2l/100 km

 

Więcej o motocyklach Ducati

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści