Ducati Diavel 2014 - odświeżony szatan - Motogen.pl

Update obejmuje przede wszystkim nową generację silnika Testastretta 11° Dual Spark. Motor generuje moc 162 koni mechanicznych i dysponuje momentem obrotowym w wysokości 130,5 Nm. Kierowca tradycyjnie jest wspomagany zestawem ratunkowym w postaci ABS, Ducati Traction Control i Riding Modes.

Wersja Carbon od „zwykłego” Diavela różni się obręczami. W Diavel Carbon zastosowano kute felgi Marchesini, a w podstawowej wersji znajdują się felgi aluminiowe. Różnica wagowa między obiema wersjami wynosi zaledwie 5 kilogramów. Podstawowa wersja „na mokro” waży 239 kilogramów, a  wersja Carbon – 234 kilogramów. W wersji Carbon dodatkowo znajdują się wykonane z włókna węglowego panele, pokrywa kanapy pasażera i przedni błotnik. Oprócz tego w obu wersjach wszystkie lampy są w technologii LED.

Motocykl będzie dostępny w malowaniu Dark Stealth, a wersję Carbon będzie można zakupić w połączeniu czerwień Ducati + Matte Carbon + czerwona rama lub Gwiezdna Biel + Matte Carbon + biała rama. Cena podstawowej wersji to 72 900 PLN, a za wersję Carbon trzeba będzie zapłacić 92 900 PLN.

Więcej o motocyklach Ducati Autor: Wojciech Grzesiak