Ducati Diavel 1260 S 2019 - diabelnie mocny cruiser - Motogen.pl

To co najważniejsze w power cruiserze, to silnik. Najnowszy Diavel otrzymał jednostkę Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu, o pojemności 1262 cm3, mocy 159 KM oraz maksymalnym momencie obrotowych wynoszącym niebagatelne 129 Nm osiągane już przy 7500 obr./min. Nowy silnik pozwala na płynne przyspieszanie już od najniższych obrotów, a jednocześnie lub się wysoko kręcić. Posiada też trzy tryby pracy, dopasowujące jego charakter do stylu jazdy kierowcy. Ten sportowy silni włożony w cruiserowe podwozie zaskoczy w nadchodzącym sezonie niejednego ściganta na plastiku!

Ale nie tylko silnik jest nowy w Diavelu 1260. Motocykl zbudowano na nowej, kratownicowej ramie, która ma zwiększone parametry sztywności. Rama współpracuje z tylnym, aluminiowym monowahaczem wyposażonym w regulowany, centralny amortyzator. Z przodu pojazd posiada wahacz upside down o średnicy lag 50 mm.

Zmieniła się także ergonomia – kierownica powędrowała wyżej dzięki czemu zmieniła się pozycja kierowcy na bardziej zrelaksowaną.

Kierowcy nad pojazdem pomoże zapanować elektronika, taka jak np. cornering ABS, kontrola trakcji DTC, wheelie control DWC oraz kontrolę startu DPL i tempomat.

Diavel 1260 S różnić się będzie od standardowej wersji w pełni regulowanym zawieszeniem Ohlins, kołami, będzie posiadał wydajniejszy układ hamulcowy oraz quickshifter DQS i malowaniem.

Więcej informacji znajdziecie na ducatipolska.pl, a aktualne promocje na włoskimotostyl.pl

Dane techniczne

Silnik:

dwucylindrowy L-twin, 4 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu

Pojemność skokowa:

1262 cm3

średnica x skok tłoka:

106 x 71,5 mm

Moc:

159 KM przy 9500 obr/min

Moment obrotowy:

129 Nm przy 7500 obr/min

System chłodzenia:

ciecz

System paliwowy:

wtrysk elektroniczny

Sprzęgło:

poślizgowe, mokre, sterowane hydraulicznie

Skrzynia biegów

manulana, 6-stopniowa

Przeniesienie napędu:

łańcuch

Zawieszenie przednie:

widelec USD 50 mm / widelec Ohlins 48 mm regulowany (wersja S)

Zawieszenie tylne:

amortyzator monoshock regulowany (Ohlins w wersji S)

Hamulec przedni:

2 tarcze 320 mm, zaciski radialne Brembo M 4.32 (M50 w wersji S)

Hamulec tylny:

tarcza 265 mm, dutłoczkowy zacisk Brembo

Masa:

244 kg z paliwem

Więcej o motocyklach Ducati