Ducati Streetfighter 848 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Silnik ze sportowego motocykla i brak owiewek, czyli naked w stylu Ducati.

Najpierw w ofercie włoskiej marki pojawił się Streetfighter 1099 (obecnie Streetfighter S). Wielu miłośników tego typu motocykli twierdziło jednak, że duża wersja ulicznego wojownika jest zbyt szalona i ciężka w okiełznaniu. Ducati postanowiło zatem wyciągnąć silnik z mniejszego sporta i stworzyć nakeda, który odpowiadałby większej ilości przyszłych klientów.

 

Mały Streetfighter 848 pokazał się na rynku w 2011 roku. Mimo zmniejszenia pojemności jest to nadal bezkompromisowy sprzęt, który bardzo dobrze sprawdzi się w mieście, zarówno podczas codziennych dojazdów jak i jazdy w stylu streetfighter. Motocykl na pokładzie ma bardzo przyzwoite zawieszenie, dobre hamulce, system DTC no i oczywiście silnik w układzie V. Podobnie jak większość Ducatów nie jest zbyt komfortowy, nadrabia to jednak frajdą z jazdy.
 
 


SilnikL-Twin, 4 zawory na cylinder, Desmodromic
Pojemność849 ccm
Prędkość max
Moc132 KM przy 10 000 obr/min
Maks. moment93,5 Nm przy 9 500 obr/min
Chłodzeniecieczą
Ramakratownicowa
Zbiornik paliwa16,5 l
Przednie zawieszenieMarzocchi 43mm widelec USD z pełna regulacją
Tylne zawieszenieamortyzator Sachs z pełna regulacją
Przednia oponaPirelli Diablo Corsa 120/70 ZR17
Tylna oponaPirelli Diablo Corsa 180/60 ZR17
Przedni hamulec2 x 320mm tarcze, radialne czterotloczkowe zaciski Brembo
Tylny hamulectarcza o średnicy 245mm, dwutłoczkowy zacisk

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany