Biżuteria na dwóch kołach - japoński custom na bazie BMW R75/6 - Motogen.pl

Motocykl został pozbawiony wszelkich zbędnych części, a jedynym elementem ozdobnym jest sama mechanika. Sercem customa o swojsko brzmiącej nazwie “Adrian” jest wypolerowany na wysoki połysk silnik BMW R75/6, umieszczony nisko w mocno zmodyfikowanej ramie. Zamontowano w nim customowe wlot powietrza i układ wydechowy, wykonane z nierdzewnej stali. Oryginalny airbox skrywa teraz akumulator.

To, co najbardziej zachwyciło publiczność i jurorów, to malowanie stalowego zbiornika paliwa i błotników. Brokatowy lakier z purpurowymi drobinkami został stworzony specjalnie dla tej maszyny przez jednego z wieloletnich współpracowników warsztatu Heiwa.

Niewielkie, płaskie siodło posiada efektowne, jasne przeszycia. Całości projektu dopełniają 18-calowe koła szprychowe z grubymi oponami w stylu bobber i wypolerowanymi bębnami hamulcowymi.

Więcej o motocyklach BMW