-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Laboratorium

Benelli Leoncino 500 - czapki z głów test, opinie i oceny

Do redakcyjnego laboratorium trafił wyjątkowy pojazd - zaimponował nam prowadzeniem, rozwiązaniami, jakością a przede wszystkim ceną, w odniesieniu do oferowanych zalet. Czy warto kupić Benelli Leoncino 500, bo o nim mowa? Już odpowiadamy...

Dane techniczne

 

SZEROKOŚĆ  877 mm
PRZEŚWIT  145 mm
WAGA NA SUCHO 186 kg
MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ   
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA  13,5 l
REZERWA 3 lt REZERWA 3 lt
ROZSTAW OSI  
SILNIK 2 cylindrowy rzędowy z czterema zaworami na cylinder i dwoma wałkami rozrządu w głowicy
POJEMNOŚĆ  499,6 ccm
ŚREDNICA x SKOK   69 x 66,8 mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA  11,5:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm
MAKSYMALNY MOMENT  45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
ZASILANIE  wtrysk, średnica ø 37 mm
UKŁAD WYDECHOWY With catalytic converter and oxygen sensors UKŁAD WYDECHOWY With catalytic converter and oxygen sensors
SKRZYNIA BIEGÓW  6 biegowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU  ŁAŃCUCH
RAMA  stalowa rama kratownicowa
HAMULEC PRZÓD Dwie tarcze o średnicy 320mm, z czterema radialnymi zaciskami i ABS
HAMULEC TYŁ  tarcza 260 mm z pojedynczym zaciskiem
OPONA PRZEDNIA  120/70- R17
OPONA TYLNA   160/60 - R17
CENA 21990 zł

 

 

Autor: Jakub Olkowski

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Benelli Leoncino 500

39
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści