-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Barton Classic 125 – chopper aspirujący w rewelacyjnie niskiej cenie Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Barton Classic 125 – chopper aspirujący w rewelacyjnie niskiej cenie test, opinie i oceny

Pokazałem swojej dziewczynie stojącego w garażu Bartona Classic 125 i zapytałem, na ile go wycenia? Nie dość, że nie zasugerowała grzecznie – jak już się to zdarzało z innymi pojazdami - bym zabrał „to” z jej miejsca parkingowego, to jeszcze odparła bez wahania, że ze 2 dychy. Oddam Ci go za pół ceny w takim razie, a i tak zarobię 50% - odpowiedziałem z uśmiechem. 5190 zł - tyle dokładnie kosztuje, a ile jest naprawdę wart ten chopper na prawo jazdy kategorii B?

Silnik

Bartona napędza jednocylindrowy czterosuwy, pionowy, chłodzony powietrzem silnik o mocy 11 KM przy 9000 obr/min. To sprawdzona jednostka stosowana w wielu innych konstrukcjach. Zastosowano tu wałek wyrównoważający, eliminujący drgania i rzeczywiście kultura pracy tego singla jest naprawdę dobra.

 

Silnik współpracuje z pięciostopniową skrzynią biegów. Co ciekawe udało nam się ruszyć na każdym przełożeniu. Na piątce co prawda trzeba operować umiejętnie gazem zaraz po ruszeniu, by nie zdławić silnika, ale też się da. Świadczy to o elastyczności jednostki.

 

W praktyce naprawdę nie trzeba skrupulatnie kontrolować, na którym biegu aktualnie się znajdujemy. Bez problemu wejdziemy i wyjdziemy z zakrętu na czwórce – to spora zaleta dla początkujących kierowców. 11 koni mechanicznych to również moc wystarczająca, by rozpędzić Bartona do licznikowych 120 km/h.

 

Barton Classic 125

Parametry użytkowe

Jeździec ma do dyspozycji jeden zegar. Na nim masz duży analogowy obrotomierz, którego precyzja pozostawia niestety do życzenia. Gdy obroty rosną, wskazówka osiąga swoje maksymalne wychylenie, a następnie gdy przekraczają 7 tysięcy, spadają jakby na chwilę, by później szybko wskoczyć na swoją maksymalną wartość, czyli około 9 tys.

 

W środku obrotomierza jest monochromatyczny wyświetlacz. Na nim zainstalowano elektroniczny prędkościomierz, wskaźnik przebiegu oraz paliwa. Ten ostatni jest najbardziej precyzyjny ze wszystkich, a dodatkowo bardzo powoli się topi, bo Barton zadowala się naprawdę kroplą paliwa.

 

Zobacz dane techniczne motocykla Barton Classic 125 w naszym katalogu motocykli

 

Czytaj dalej na następnej stronie>>>

 

Więcej o motocyklach Barton

Strony:

Pliki do pobrania

motogen_katalog_125.pdf
Katalog motocykli i skuterów 125

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Barton Classic 125 w teście Motogen.pl

68
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści