BMW S1000RR 2012 – jeszcze lepszy? - Motogen.pl

Poprawione zawieszenie, nowe charakterystyki map zapłonu oraz lepsza reakcja na gaz to najpoważniejsze zmiany w BMW S1000RR na 2012.

Od dłuższego czasu BMW S1000RR wygrywa wszystkie testy porównawcze i jest jednym z najlepszych motocykli w swojej klasie. Po dwóch latach obecności tej maszyny na rynku producent zdecydował się na drobne zmiany, mające jeszcze polepszyć jazdę tym motocyklem. Jeżeli spodziewaliście się jednak rewolucji, zawiedziecie się.

Wizualnie motocykl prawie się nie zmieni. Dostał nowe logo RR na owiewkach, inną kolorystykę i zmienione podnóżki pasażera. Co ważne, inżynierowie postanowili dobrać się do silnika maszyny. Motocykl ma teraz jeszcze lepiej odpowiadać na polecenia kierowcy wydawane prawą ręką. Do obsługi manetki trzeba będzie użyć mniej siły. Skrócono także jej skok. Zmieniła się również charakterystyka map zapłonu. Teraz w trybie Rain kierowca będzie miał do dyspozycji 163 KM.

Za zmianami silnikowymi poszło także zawieszenie. Ma ono teraz dawać kierowcy lepszy feedback. Na pokładzie znalazł też swoje miejsce nowy amortyzator skrętu z dziesięciostopniową regulacją.
 

Więcej o motocyklach BMW