To, co było dobre stało się jeszcze lepsze: BMW F 700 GS z systemami ABS (w standardzie*) i ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia), nie wspominając o opcjonalnym systemie kontroli trakcji ASC, jazda jest nie tylko bezpieczniejsza, ale i wyjątkowo komfortowa. Niska masa, zmniejszona wysokość siedzenia z opcją obniżania czynią z F 700 GS doskonały wszechstronny motocykl enduro, szczególnie wygodny dla kobiet.
Wszystko w tej maszynie mówi, że to GS: Nowa stylistyka przedniej szyby i tarcz wskaźników oraz przyciemnianych kierunkowskazów i diodowej lampy tylnej nadają F 700 GS dorosły wygląd, na który ten motocykl zasługuje. Każdy wybierze dla coś siebie spośród trzech wariantów kolorystycznych: stonowany czerwony metalik Red Apple, męski matowo-szary metalik Ostra Grey i dynamiczny srebrny metalik Glacier Silver.
Jak zwykle gama opcji i akcesoriów specjalnych dla F 700 GS jest szeroka, co pozwala na dostosowanie BMW do własnych preferencji.
Silnik | dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową |
Pojemność | 798 cm3 |
Prędkość max | brak danych |
Moc | 55 kW (75 KM) przy 7,300 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.) |
Maks. moment | 77 Nm przy 5,300 obr/min (z redukcją mocy: 60 Nm przy 5,000 obr/min.) |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie |
Zbiornik paliwa | 16.0 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, rury nośne O 41 mm, stabilizator widelca |
Tylne zawieszenie | Odlewany wahach aluminiowy z centralnym amortyzatorem, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia. |
Przednia opona | 110/80 - 19 59H |
Tylna opona | 140/80 - 17 69H |
Przedni hamulec | Dwie tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS |
Tylny hamulec | Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS |
Zostaw odpowiedź