BMW BMW F 700 GS - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Beztroska motocyklowa radość dla wszystkich! BMW F 700 GS – bezpośredni następca F 650 GS. Krótsze przełożenia skrzyni biegów współpracującej z 75-konnym silnikiem podnoszą zwinność motocykla, jednocześnie gwarantując znaną motocyklistom topową użyteczność. Dzięki temu F 700 GS jest idealną wszechstronną maszyną w rodzinie GS, która będzie odpowiadać każdemu motocykliście – niezależnie od poziomu doświadczenia.

To, co było dobre stało się jeszcze lepsze: BMW F 700 GS z systemami ABS (w standardzie*) i ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia), nie wspominając o opcjonalnym systemie kontroli trakcji ASC, jazda jest nie tylko bezpieczniejsza, ale i wyjątkowo komfortowa. Niska masa, zmniejszona wysokość siedzenia z opcją obniżania czynią z F 700 GS doskonały wszechstronny motocykl enduro, szczególnie wygodny dla kobiet.

 

Wszystko w tej maszynie mówi, że to GS: Nowa stylistyka przedniej szyby i tarcz wskaźników oraz przyciemnianych kierunkowskazów i diodowej lampy tylnej nadają F 700 GS dorosły wygląd, na który ten motocykl zasługuje. Każdy wybierze dla coś siebie spośród trzech wariantów kolorystycznych: stonowany czerwony metalik Red Apple, męski matowo-szary metalik Ostra Grey i dynamiczny srebrny metalik Glacier Silver.

 

Jak zwykle gama opcji i akcesoriów specjalnych dla F 700 GS jest szeroka, co pozwala na dostosowanie BMW do własnych preferencji.


Silnikdwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Pojemność798 cm3
Prędkość maxbrak danych
Moc55 kW (75 KM) przy 7,300 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
Maks. moment77 Nm przy 5,300 obr/min (z redukcją mocy: 60 Nm przy 5,000 obr/min.)
ChłodzenieCiecz
RamaRurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Zbiornik paliwa16.0 l
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy, rury nośne O 41 mm, stabilizator widelca
Tylne zawieszenieOdlewany wahach aluminiowy z centralnym amortyzatorem, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Przednia opona110/80 - 19 59H
Tylna opona140/80 - 17 69H
Przedni hamulecDwie tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
Tylny hamulecJedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany