BMW S1000R 2014 - Pan Sterylny [AKTUALIZACJA] - Motogen.pl

Motocykl będzie dziedziczył po starszym bracie prawie wszystko jeśli chodzi o zastosowane części i technologie. Moc silnika będzie wynosiła 160 koni mechanicznych, a moment obrotowy – 112 Nm. Do dyspozycji będą systemy ASC (kontrola stabilizacji), Race ABS i Riding Modes. Do tego opcjonalnie ma być dostępne aktywne zawieszenie.

W trybach jazdy znajdziemy ustawienia Road i Rain, a opcjonalnie będzie można zamówić komputer z Dynamic i Dynamic Pro. Oprócz tego opcjonalna dynamiczna kontrola trakcji (DTC) będzie oferowała tryb Pro.  Waga motocykla z pełnym zbiornikiem paliwa to 207 kilogramów. S1000R 2014 ma również być wyposażony w DDC (Dynamic Damping Control) – jest to system elektronicznej kontroli tłumienia.

 

Cena S 1000 R w Polsce wyniesie około 53 tyś zł. W cenie będzie ABS i ASC z dwoma trybami pracy: Standard i Rain. Tak jak innych modeli BMW, nowego nakeda nie można kupić bez ABS-u, ale jest oczywiście odłączany.

 

Śledź naszą relację na żywo z targów EICMA 2013

Autor: Wojciech Grzesiak